آسایشگاه توانبخشی خاتم‌الانبیا برای جانبازان بالای 70 درصد به بنیاد واگذار شد

فرماندار کاشان در آیین ضیافت افطار جانبازان بالای 70 درصد شهرستان گفت: همه ما قدردان مجاهدت و فداکاری جانبازان هستیم چرا که آزادگان، جانبازان و رزمندگان ذخایر واقعی انقلاب هستند.

حمیدرضا مومنیان افزود: جانبازان به‌عنوان ارزش‌‌های زنده جامعه همواره باید به عنوان الگو در معرض دید همگان به ویژه نسل جوان قرار گیرند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات حقوقی مالکیت آسایشگاه توانبخشی جانبازان 70 درصد خاتم‌الانبیا (ص) کاشان، اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی در بحث درمان و توانبخشی جانبازان شهرستان، موضوع تامین فضای فیزیکی بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و جلسات مربوطه در استان، بحمد‌اله توافق واگذاری ساختمان فعلی آسایش‌گاه از سوی بهزیستی به بنیاد شهید و امور ایثارگران نهایی شده و با اعتبارات تامین شده در آینده نزدیک شاهد فضای مناسب و درخور شان و نیاز جانبازان ارجمند خواهیم بود.

فرماندار کاشان در پایان این دیدار صمیمانه خاطر نشان کرد: جانبازان و ایثارگران به مثابه دیده‌بانان نظام مسئولیت سنگین پاسداری از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به عهده دارند، و از سویی دیگر همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین ضمن تکریم، موظف به پیگیری مسائل و حل مشکلات این عزیزان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.