آغاز طراحی کالبدی پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید

رئیس دانشگاه کاشان از آغاز عملیات طراحی و برنامه‌ریزی کالبدی پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی خبر داد و گفت: در نشست هماهنگی با مسوولان شهرک علمی، تحقیقاتی اصفهان برای احداث این پارک، جنبه‌های مختلف موقعیت پروژه از لحاظ شبکه‌ ارتباطی و مواصلاتی و همچنین امکانات تامین آب و انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زراعت بیان داشت: در این نشست مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، راه‌اندازی موقت پارک علم و فناوری کاشان در ساختمان فعلی محل پردیس خواهران دانشگاه کاشان در دستور کار شورای راهبردی پارک قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده امکان بهره‌برداری از این مجموعه عملیاتی گردد.

رییس دانشگاه کاشان همچنین افزود: با شکل‌گیری پارک علم و فناوری کاشان، فعالیت‌های مرتبط با زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی دانشگاه کاشان که طی سال‌های گذشته به‌تدریج و متناسب با نیاز و تقاضای موجود در منطقه ایجاد شده بود، به‌صورت یک‌پارچه در بستر پارک علم و فناوری ادامه و توسعه می‌یابد.

تفاهم‌نامه رسمی راه‌اندازی پارک علم و فن‌آوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری و استاندار اصفهان توسط معاون پژوهشی وزارت عتف، رئیس دانشگاه کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان و رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.