آموزش الزامی مدیران کاشانی

طرح «فرصت مطالعاتی مدیران» فردا (95/9/14)با حضور «حسین سیستانی»معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیران اداره‌های شهرستان کاشان در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری واقع درساختمان شماره 2 فرمانداری کاشان آغاز می‌شود.

 

این طرح با برنامه‌ریزی «مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری کاشان» و با هدف ارتقای دانش مدیریتِ مدیران شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

 

مدیر مرکز آموزش وپژوهش های توسعه و آینده نگری کاشان گفت: بر اساس ماده 3 آیین‌نامه اجرای فصل نهم قانونِ مدیریتِ خدمات کشوری، مدیران ملزمند در سال، 60 ساعت آموزش ببینند و با مسائل مدیریتی آشنا شوند. ما به همین منظور این دوره را طراحی کرده‌ایم.

 

«اعظم السادات مسعودی علوی» درباره ضرورت اجرای این طرح  گفت: بهره مندی از دانش و به روز کردن آن اصلی انکارناپذیر برای همه افراد جامعه و به ویژه مدیران است. این موضوع با وجود امکانات و فرصت های موجود، جدی گرفته نشده و ما می بینیم که بسیاری از مدیران با اتکا به تجربیات دوران خدمت، اعمال مدیریت می کنند.

 

وی افزود:طرح فرصت مطالعاتی مدیران به صورت پایلوت در کاشان برگزار می‌شود و در صورت برگزاری موفق آن در سطح استان اجرا می شود.

 

براساس برنامه تدوین شده،مدیران شهرستان کاشان در کلاس‌های «آیین نگارش و مکاتبات اداری»، «جریان شناسی سیاسی و فرهنگی با رویکرد سواد رسانه»، «کاربرد فن‌آوری اطلاعات در مدیریت»، «مدیریت استرس» و «پاسخگویی و مسئولیت پذیری» شرکت می‌کنند.

 

مسعودی علوی درباره زمان برگزاری طرح فرصت مطالعاتی مدیران گفت: پس از مطالعه شرایط مدیران محترم ساعت 13 تا 15، یکشنبه‌ها برای برگزاری این دوره انتخاب شده و از مدیران خواسته‌ایم از برپایی جلسه در این ساعت خودداری کنند و به جزء موارد بسیارضروری در همه کلاس‌ها حضور داشته باشند.
همچنین در همزمان با اجرای این طرح، تفاهم نامه کتابخوانی مدیران که در روز آغازین اجرای طرح امضا و عملیاتی می شود.
براساس این تفاهم نامه، مدیران در کنار شرکت در طرح فرصت مطالعاتی، نیم ساعت به کتابخوانی با موضوع های مدیرتی می پردازند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.