آموزش بیش از 1700 نفر از دستندرکاران انتخابات در کاشان انجام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان از برگزاری دوره های آموزشی ویژه کل اعضای شعب اخذ رای با حضور بیش از 1700 نفر خبرداد.
عباسعلی قپانی پور تعداد شعب اخذ رای در حوزه اصلی انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل را 303 شعبه عنوان کرد که حوزه شهرستان کاشان با 233 شعبه اخذ رای و حوزه انتخابیه شهرستان آران و بیدگل70 شعبه اخذ رای است که برای هر شعبه بطور متوسط 5 نفر به عنوان عوامل اجرایی در صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت که همه این عوامل در طی یک دوره آموزش تئوری و عملی تمامی مراحل روز اخذ رای را فرا می گیرند.
جانشین شورای انتخابات شهرستان کاشان نخستین دوره برگزار شده را ویژه نمایندگان فرماندار عنوان کرد و افزود: در این دوره آموزشی با حضور بیش از 200 نفر با سخنرانی فرماندار ویژه شهرستان آغاز و آموزش ها به آنها ارائه شد، نمایندگان فرماندار علاوه بر فراگیری آموزش های لازم در این دوره ها در یک دوره تخصصی نیز حضور پیدا میکنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی فرایند رای گیری را انجام دهند.
عباسعلی قپانی پور در ادامه از آموزش 1200 نفر به عنوان عضو شعب اخذ رای نیز اشاره کرد و گفت: اعضای شعب اخذ رای در 4 گروه مختلف در خصوص نحوه انجام وظایف مربوطه مورد آموزش قرار گرفتند که اعضای هیئت اجرایی مسوولیت هماهنگی و چینش افراد در شعب را بر عهده دارند.
معاون فرماندار کاشان یاد آور شد: هرگونه طرفداری و جانبداری از کاندیدای خاص برای کلیه اعضای شعب اخذ رای ممنوع است و اعضای شعب به هیچ عنوان نباید در ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور و فعالیت داشته باشند .
قپانی پور در ادامه آموزش کاربران رایانه در شعب اخذ رای را به صورت تخصصی عنوان نمود و اظهار داشت: از آنجایی که برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت نیمه الکترونیکی اجرا می شود بحث فناوری اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا کاربران رایانه پس از تایید صلاحیت، و دریافت آموزش های تئوری و عملی در شعب اخذ رای حضور می یابند.
جانشین شورای انتخابات شهرستان کاشان تعداد سرکاربران رایانه را 30 نفر و کاربران رایانه را 280 نفر اعلام نمود که در شعب اخذ رای مرحله احراز هویت و استعلام کد ملی رای دهندگان را مورد بررسی قرار می دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.