آیت‌الله یثربی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مشکینی عیادت کرد

حجت‌الاسلام شیخ «اسحاق مشگینی» رهبر مبارزات سیاسی مردم کاشان بر علیه رژیم سابق که از چند روز پیش در بیمارستان بهشتی کاشان بستری بود، از آن‌جا به بیماستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان منتقل و بستری شد.

بنا به گفته نزدیکان مشکینی، وی جند روز پیش در پی عارضه بی‌حالی و مختصری درد در قفسه سینه، به بیمارستان شهید بهشتی انتقال و بستری و یکی دو روز بعد به بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی منتقل و در حال حاضر در بخش سی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است.

امروز آیت‌الله میرسید محمد یثربی امروز با حضور در بیمارستان از این استاد حوزه و دانشگاه و رهبر مبارزات انقلابی مردم کاشان در پیش از انقلاب عیادت کرد.

حجت‌الاسلام حاج شیخ اسحاق مشکینی متولد ۱۳۱۳ در نجف اشرف، در سال ۱۳۳۹ به ایران بازگشته و در سال ۱۳۵۰ با کار‌شناسی‌ارشد زبان و ادبیات عرب از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دانش‌آموخته شد.

وی در همان سال‌ها به کاشان تبعیدشده و از آن زمان تاکنون در کاشان زندگی می‌کند.

مشکینی در سال ۱۳۵۸ به مدیریت آموزش و پرورش کاشان منصوب شد و در سال ۱۳۶۰ با حکم شهید «باهنر» با حفظ سمت به مدیرکلی آموزش و پرورش «لرستان» و در سال ۱۳۶۱ با حکم «علی‌اکبر پرورش» وزیر آموزش و پرورش وقت با حفظ سمت‌های قبلی، به مدیرکلی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز منصوب گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.