آیت الله عرب در آران و بیدگل سخنرانی نکرد

درحالی که خبر سخنرانی آیت الله عرب در مجلس ترحیمی که امشب توسط اصلاح طلبان آران و بیدگل برای آیت الله هاشمی برگزار می شد، در فضای مجازی منتشر شده بود، این استاد سطوح خارج حوزه علمیه در این مراسم سخنرانی نکرد.

 

حسن خلیفه، فعال اصلاح طلب آران و بیدگل در اینباره به خبرنگار مشکات آنلاین گفت: ما از قبل این مراسم را اطلاع رسانی کرده و از آیت الله عرب برای سخنرانی دعوت کرده بودیم اما ناباورانه گروهی در نمازجمعه اعلام کردند که آقای محدث سخنران این مراسم است.

 

خلیفه ادامه داد: موضوع را با امام جمعه محترم آران و بیدگل مطرح کردیم و در نهایت ایشان تدبیر کردند که آقای محدث حدود 20 دقیقه سخنرانی کند و سپس تریبون را به آیت الله عرب واگذار کند. ما این موضوع را با حجت الاسلام و المسلمین محدث مطرح کردیم اما گویا در این فرصت همان گروهی اعلام کننده، تلاش خود را می کنند و ایشان فرصت بیشتری را سخنرانی کردند. عده ای پس  از هماهنگی ایشان بلافاصله مجلس را ترک کردند که این حرکت باعث برهم خوردن نظم مجلس شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محدث در گفتگوی تلفنی با مشکات آنلاین گفت: ظهر دو نهاد آران و بیدگل به صورت رسمی از من برای حضور در این مراسم دعوت کردند. بعد این دوستان آمدند و  با واسطه نظر امام جمعه را گفتند. به آنها گفتم اگر امام جمعه نظری دارد با من تماس داشته باشند و اگر نظر جدیدی دارند به من بگویند اما هیچ خبری نشد.

 

وی در واکنش به انتقاد کسانی که او گفته بودند سخنرانی به عمد طولانی شده گفت: در مورد قضاوت دیگران نمی توانم نظر بدهم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.