ارسال کمک‌های مردم کاشان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

فرماندارکاشان با اشاره به ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم این شهرستان در 48 ساعت اول وقوع حادثه زلزه در استان‌های غرب کشور گفت: با توجه به اعلام نیازهای صورت‌گرفته، تاکنون بیش از 4000 تخته پتو و 170 چادر، یک دستگاه تانکر آب‌رسانی سیار و یک محموله شامل دارو و وسایل پزشکی برای آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه اخیر در استان‌های غربی کشور ارسال شده‌است.

حمیدرضا مومنیان چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در بازدید از مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهارداشت: مواد خوراکی بسته‌بندی شده، پکیج ظروف غذاخوری آماده، وسایل گرمایشی، آب معدنی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به‌همراه ۲ تیم امداد تخصصی پزشکی آماده اعزام به مناطق غرب کشور است.

مومنیان افزود: جمعی از پزشکان مجرب کاشان (متخصص و فوق‌تخصص چشم پزشکی، جراحی عمومی، جراح استخوان و مفاصل، گوش و حلق و بینی) روز گذشته با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت و درمان آمادگی خود را برای حضور در استان‌های غربی کشور اعلام کردند.

وی با تاکید بر این‌که پتو و زیرانداز، چادر، انواع کنسرو و آب معدنی، حبوبات و برنج از مهمترین اقلام موردنیاز آسیب‌دیدگان است اعلام کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک‌های کشور واریز کنند.

مومنیان تاکید‌کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نقاط مختلف شهرستان چادرهای هلال احمر استقرار یافته، و مردم کمک‌های خود را صرفا به این مراکز تحویل دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.