از شاسی‌بلند شهرداری سمنان چه خبر؟

مشکات آنلاین: پایگاه اطلاع‌رسانی مرآت در مطلبی با عنوان «از ادعای کمبود بودجه تا لوکس‌سواری با پول مردم؛ تب خرید خودروی لوکس به شهرداری گرمسار رسید» پرسیده‌است:‌ «از شاسی‌بلند شهرداری سمنان چه خبر؟»

در این گزارش پس از درج آکهی مناقصه خرید یک خودروی لوکس برای شهرداری گرمسار نوشته شده: «شهرداری‌ها در حالی که ادعا می‌کنند با معضل کمبود اعتبارات دست به گریبان‌اند، ظاهرا خرید خودروهای لوکس را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند!

در ادامه این گزارش می‌خوانیم:‌ «پیش از این نیز شهرداری سمنان در میان انتقادات فراوان دلسوزان، با مصوبه رسمی شورای «اسلامی» شهر سمنان که به تأیید شش عضو از هفت عضو این شورا رسیده بود یک دستگاه خودوری MG RX5 خریداری کرده بود! خودرویی که شهرداری برای خرید آن رقمی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان از جیب شهروندان هزینه کرده! این در حالی است که فعالیت شهرداری، چنان‌که از نامش پیداست محدود به محدوده شهری است و احتمالا بیشترین حجم سفرهای برون‌شهری شهردار نیز به استان‌همجوار، تهران، که در ۲۰۰ کیلومتری سمنان قرار دارد، مربوط می‌شود.

در پایان این گزارش اشاره شده است: «البته خودروی خریداری‌شده توسط شهرداری سمنان را کم‌تر می‌توان در شهرداری دید و این خود موضوع علی‌حده‌ای است!

گزارش مرآت مدعی شده: «شهرداری سمنان البته با بی‌پاسخ گذاشتن ۳۳ سوال مرآت، نشان داده که یکی از غیرپاسخگوترین نهادها در استان سمنان است.»

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.