مهم است که انسان‌ها به هم احترام بگذارند و همدیگر را دوست داشته باشند

شام‌گاه جمعه ۲۷ مهرماه ۹۷ در مراسمی باشکوه از «محمد استرکی» عضو تیم ملی گلبال ایران قهرمان پاراالمپیک اندونزی تجلیل شد.

به گزارش تسنیم، «محمد سلامیان‌زاده» رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان  در این آئین در سخنانن گوتاهی گفت: محمد سرنجی نخبه ورزشی و قهرمان جهانی برای ما بسیار ارزشمند است و اگر کوتاهی در قدردانی از این عزیزان شهر و منطقه می‌شود به دلیل ضعف بودجه این سازمان است.

رئیس هئت ورزش کاشان افزود: متاسفانه حوزه ورزش در کاشان مظلوم واقع‌شده و با وجود نامداران زیادی در این عرصه به این ارگان توجه و بودجه‌ی ویژه تعلق نگرفته تا بتوانیم آن‌چنان که شایسته است از این عزیزان قدردانی کنیم.

وی با بیان این‌که این روستا مستحق زیرساخت‌های قوی است، گفت: سالنی برای ورزش این روستا در نظر گرفته شده که امیدواریم زودتر به بهره‌برداری برسد.

همچنین «سید مهدی مصطفوی» رئیس شورای استرک گفت: هدف از این گردهمایی، قدردانی از عزیزان و فرهیختگان استرک آقایان سرنجی قهرمان گلبال و جعفری‌راد نفر دوم مقتل‌خوانی کشور است.

رئیس شورای استرک با گلایه از مسئولین به دلیل مردمی‌نبودن و استقبال‌نکردن از این قهرمانان افزود: اگرچه مسئولین از این قهرمانان استقبال شایسته نکردند، ولی مردم کشور قدردان این عزیزان هستند و این نشانگر هم‌صدا و هم‌دل نبودن مسئولین با مردم است.

در ادامه محمد سرنجی با اشاره به زحمات خانواده‌اش در این مسیر گفت: چندین مرتبه طعم شیرین قهرمانی را چشیده‌ام ولی شیرین‌تر از آن اشک شوقی است که در چشمان مادر و پدر بعد از پیروزی می‌بینم.

قهرمان وطن باز هم متواضعانه با چشم‌پوشی از حمایت‌نکردن مسئولین افزود: خیلی مهم نیست کسی مسئول باشد یا نه، مهم آن است که انسان‌ها به هم احترام بگذارند و همدیگر را دوست داشته باشند.

در پایان این مراسم از دو قهرمان یکی در حوزه ورزش و دیگری در حوزه مقتل‌خوانی با اهدا هدایایی تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.