استعدادیابی والیبالی باریج اسانس در مدارس کاشان

باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان، طرح استعدادیابی مدارس ویژه دانش‌آموزان متولد ۱۳۸۴ به قبل را از جمعه ۳۰ آذرماه در سالن ورزشی کتابچی کاشان کلید زد.

به گزارش کاشان آنلاین در این مراسم که با حضور والیبال‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها انجام شد، حکیمیانمعاون تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان“، فاطمه حسیبی” مدیرعامل باشگاه باریج اسانس، فتاحی” رئیس هیات والیبال کاشان” و ابراهیم وادی “مربی والیبال باریج اسانس” همراه بود، حسیبی” مدیرعامل باشگاه باریج اسانس” در سخنانی ضمن خوشامدگویی به تمامی والدین و والیبال آموزان و دیگر مسئولین از هدف‌گذاری باشگاه برای کشف استعدادهای جدید در ورزش شهرستان از داخل مدارس خبر داد.

وی گفت: برای تحقق این امر از تجربیات آقای وادی مربی بین المللی والیبال در مدارس استفاده خواهیم کرد و امیدواریم علاوه بر مدیران آموزش و پرورش، خانواده نیز تا آخر در کنار باشگاه حضور داشته باشند.

در ادامه برنامه حکیمیان معاون تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در سخنانی از آمادگی این اداره برای کشف استعدادهای جدید والیبال خبر داد و گفت: در چند سال اخیر زحمات و تلاش‌های مجموعه باریج اسانس منجر به کشف استعدادهای نهفته در ورزش به خصوص در رشته والیبال شد که نتیجه آن راهیابی چندین بازیکن از این باشگاه به اردوی تیم ملی والیبال بوده است.

ابراهیم وادی” مربی جدید والیبال باریج اسانس” نیز آخرین سخنران این مراسم بود و ضمن ابراز خرسندی از حضور در والیبال کاشان گفت: بنده و سایر همکارانم تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشبرد ورزش والیبال کاشان به کار می‌بریم و این تلاش‌ها نیازمند حمایت بیشتر خانواده‌ها از فرزندان خود و همچنین باشگاه است.

وی ادامه داد: به والیبال‌آموزان توصیه می کنم تمام تلاش و همت خود را صرف رشد و پیشرفت ورزش خود کنند و وقت‌شان را صرف شبکه‌های اجتماعی و کارهای بی‌برنامه و بی‌هدف نکنند.

در این برنامه بیش از ۵۰ بازیکن انتخاب‌شده توسط کادر باشگاه برای تست نهایی و گروه‌بندی در سالن کتابچی حضور پیدا کردند و بزودی تمامی دانش‌آموزان دختر منتخب مدارس نیز برای گروه‌بندی و تست نهایی توسط مربیان باشگاه باریج اسانس در سالن کتابچی حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.