استقبال علاقه‌مندان نمایش در فرهنگ‌سرای مهر

عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند، وقتی همه دیواریم، کسوف، فضانوردی و جدایی ناصر از سمیه، برای اجرا در بخش صحنه‌ای، نمایش‌نامه‌خوانی و بخش خیابانی و محیطی از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در روز چهارم چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر اجرا شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره، چهارهمین روز از برگزاری این جشنواره با اجرای دو نمایش صحنه‌ای، یک نمایش‌نامه‌خوانی و نیز اجرای دو نمایش خیابانی در حالی به پایان رسید که بسیار مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در سالن مهربان فرهنگ‌سرای مهر، و در ۲ در دو نوبت ۱۷:۴۵ و ۱۹:۳۰ دقیقه، نمایش «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند»، نوشته «محمدرضا آریان‌فر» به کارگردانی «علیرضا شمس»  از اصفهان روی صحنه رفت.

نمایش «وقتی همه دیواریم» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی «نیلوفر جهانگیر» و کارگردانی «مهدی سه‌دهی» بود که در دو نوبت ۱۷:۴۵ و ۱۹:۳۰ دقیقه با موضوع اجتماعی از کاشان، میزبان مخاطبان درتماشاخانه ماه شد.

نمایش خیابانی «فضانوردی در خیابان» به نویسندگی «مصطفی جعفری» و کارگردانی «مریم دوستی‌ایرانی» از اصفهان دیگر اثری بود که با موضوع شهروندی در محوطه فرهنگ‌سرای مهر و سطح شهر اجرا و با استقبال پرشور شهروندان روبه‌رو شد.

همچنین نمایش خیابانی «جدایی ناصر از سمیه» به نویسندگی و کارگردانی «مهسا افتحی» از «تفرش» با موضوع ازدواج ناپایدار نیز در دو نوبت در سطح شهر و در محوطه فرهنگ‌سرای مهر میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش بود.

در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره، نمایش‌نامه «کسوف» نوشته «ایوب آقاخانی» و به کارگردانی «سعید خسروی» به مدت ۴۰ دقیقه از کاشان خوانش شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.