استقلال کاشان از صعود بازماند

تیم فوتبال جوانان استقلال سیلک کاشان، با قبول شکست در چهارمین بازی مرحله دوم لیگ دسته یک باشگاههای کشور مقابل تیم جوانان غفاری تاکستان از صعود به مرحله بعد بازماند.

به گزارش پورتال خبری کاشان تیم فوتبال جوانان استقلال سیلک کاشان در  پنحمین روز و چهارمین و آخرین بازی از مرحله دوم لیگ دسته یک باشگاههای کشور که عصر یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان مقابل تیم جوانان غفاری تاکستان برگزار کرد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور یاز ماند.

در این دیدار و در نیمه نخست دو بار دروازه نماینده کاشان باز شد اما استقلال قبل از پایان نیمه نخست یکی از گل های خورده را جبران کرد تا کاشانی ها نیم نخست را با اختلاف یک گل عقب به رختکن بروند.

در نیمه دوم استقلال سیلک کاشان برای گل دوم و مساوی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد گل دوم و مساوی را بزند اما کمک اول گل نماینده کاشان را مردود اعلام کرد تا آه از نهاد شاگردان  مجید رهبر نژاد بلند شود.

استقلالی ها تا پایان بازی هرچه زدند به در بسته زدند تا در نهایت با شکست ۲ بر ۱ و در عین شایستگی از صعود به دور نهایی مسابقات محروم شوند.

 

منبع: پورتال خبری کاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.