اعتراض شهروندان سفیدشهر به توقف طرح تعریض جاده مرگبار

تصادف مرگبار دیروز (95/4/3)،در جاده سفیدشهر به کاشان  که به کشته شدن دو نفر منجر شد، اعتراض جمعی از ساکنان سفیدشهر را بر انگیخت.

 

آنها در یک حرکت اعتراضی، تصویر خودروی واژگون شده را که روی آن نوشته شده «مسئولان شهرستان آران و بیدگل منتظر حضور شما در سفید شهر هستیم»، بر روی پروفایلهای خود قرار دادند.

 

یکی از معترضان از جمع آوری طومار اعتراضی در حاشیه نمازجمعه این هفته سفید شهر سخن گفته و از همشهریان خود خواسته، این طومار را امضاء کنند. او توضیحی نداده که قرار است این طومار خطاب به چه کسانی نوشته شود.

 

این شهروند سفیدشهری در پیام تلگرامی دیگری، از همشهریان خود خواسته تا با ارسال پیامکهای متعدد به رسانه ملی، به رسانه ای شدن حوادث جاده سفیدشهر کمک کنند.

 

یکی دیگر از معترضان سفید شهر، خطاب به «سیدجواد ساداتی نژاد» نماینده سفیدشهری شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نوشته است:«آقای ساداتی نژادنماینده محترم مجلس شورای اسلامی، همه ما منتظریم تا شما فکری به حال این جاده بکنید، تا کی باید شاهد مرگ بهترین عزیزانمان باشیم. الان چشم وامید ما به شماست.»

 

ساعت 13 و 30 دقیقه روز پنج شنبه، برخورد دو خودروی پیکان و وانت سواری، در جاده سفید شهر به کاشان منجر به مرگ دو نفر از سرنشینان این خودروها شد.

 

قربانی، رئیس مرکر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان آران و بیدگل در مصاحبه با خبرنگار ایلنا در کاشان گفته در جاده سفید شهر به آران و بیدگل و کاشان طی چهار سال گذشته بیش از  100 فقره تصادف رخ داده و تاکنون بیش از 50 نفر فوت کرده  و بیش از 200 نفر مجروح شده اند.

 

3 کیلومتر از  از محور پرحادثه کاشان به سفیدشهر با پیگیری های «عباس علی منصوری»نماینده سابق شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل تعریض شده اما گفته می شود که ادامه عملیات تعریض این محور، به علت قرار گرفتن در حریم خط راه آهن متوقف شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.