اعتراض مدیر عامل شرکت پوشاک قهرود به گفت‌وگوی معاون فرماندار و پاسخ «قپانی پور»

شخصی که خود را «احمد صادقی قهرودی» مدیرعامل شرکت پوشاک قهرود معرفی می‌کرد در تماس تلفنی با پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین گفت سه روز قبل از تعطیلی کارخانه برای رفع این مشکل به مدیر تامین اجتماعی کاشان نامه نوشته و رونوشت آن را برای فرماندار و معاون سیاسی او ارسال کرده است.

 

صادقی در واکنش به سخنان «عباس‌علی قپانی‌پور» گفت بعد از آنکه با تامین اجتماعی گفت‌وگو کرده و به نتیجه نرسیده با آقای قپانی‌پور تماس گرفته اما معاون فرماندار به او گفته مدیر تامین اجتماعی حرف را قبول نمی‌کند.

 

او گفت به مدیر تامین گفته چرا سند کسی را که در ماه 30 میلیون حق بیمه پرداخت می‌کند، به خاطر 11 میلیون ضبط کرده‌اید و آزاد نمی‌کند.

 

قپانی‌پور در واکنش به این سخنان گفت فرمانداری کاشان برای موضوعاتی مانند شرکت ریسندگی کاشان که چندین میلیارد به تامین اجتماعی بدهکار است با این سازمان سر میز گفت‌وگو می‌نشیند و مساله را پیش می‌برد اما ما باورمان نمی‌شود که کارخانه پوشاک قهرود، نتواند 11 میلیون بدهی خود را به تامین اجتماعی بدهد.

 

او گفت هرچه بین این کارخانه و تامین اجتماعی گذشته دلیل بر این نمی شود که مدیرعامل کارخانه را تعطیل کند و این همه کارگر به کاشان بیایند.

 

قپانی‌پور گفت نمی‌توانیم بپذیریم که افرادی به خاطر 11 میلیون حرکتی انجام دهند که ثمره آن به هم ریخته شدن فضای شهر شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان گفت پس از تماس مدیرعامل کارخانه قهرود با مدیر تامین اجتماعی صحبت کرده اما او گفته که استان اجازه صدور مفاصا حساب قبل از پرداخت بدهی را نمی‌دهد.

 

قپانی پور گفت فعلا این موضوع با وساطت معاون استاندار و فرماندار کاشان حل شده است.

1 نظر
  1. علی می گوید

    من نوه ی ایشون هستم
    این کارخانه بعد از مدتی باز شده است الان بازه کلا ۳ رو بسته شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.