اعلام آمادگی علی رسول‌زاده، برای مناظره با هاشمی طاهری

«علی رسول‌زاده» رئیس سابق شورای شهر کاشان، آمادگی خود را برای مناظره با «علی هاشمی طاهری» اعلام کرد.

 

این منتقد عملکرد شهردار کاشان با استقبال از پیشنهاد «مشکات‌آنلاین» گفت همان‌طور که گفته‌ام شفافیت و دانستن امور، حق مردم است. قبلا هم اعلام کرده‌ام که حاضرم با آقایانی که انتقادها از شهردار را سیاسی می‌دانند راجع به مواردی که مطرح می‌کنیم مناظره کنم.

 

رسول‌زاده بر لزوم «رعایت انصاف» و اتخاذ روش‌هایی برای جلوگیری از آنچه که او «دبه کردن» می‌نامید، تاکید کرد و گفت نباید در مناظره به دنبال مغلطه بود؛ بلکه باید واقعیت‌ها را با صداقت برای مردم روشن کرد.

 

همزمان با اعلام آمادگی علی هاشمی طاهری، برای مناظره با منتقدان شهردار، پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین با انتشار یک یادداشت در فضای مجازی، آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام کرد و از دو طرف خواست نظر خود را به این پایگاه اعلام کنند.

 

تاکنون فقط علی رسول‌زاده این دعوت را پذیرفته است.

1 نظر
  1. علی رضا حسین پور می گوید

    جناب آقای حاج علی رسول زاده
    ضمن سلام، من یک اصول گرای واقعی هستم. لطفا تحقیق کنید که چرا ظرف 3 تا 4 سال اخیر عده ایی زیادی از وابستگان درجه اول کسانی که خود را اصول گرا می دانند و در وقع وصول گرا هستد به مسئولیت های حساس در شهرداری راه پیدا کرده اند؟
    چند نمونه : اقوام آقای هاشمی طاهری که دیگر برای همه روشن شده است. دوم آقای مجتبی رضازاده( داماد آقای حسین رضوانی نژاد) سابقا بیکار بود به برکت … اول وارد شهرداری شد و مسول حراست شهرداری کاشان و بعد از چند ماه مسئول سازمان ورزشی فرهنگی شهرداری و به موازات مسئول شورای هماهنگی هیأت های مذهبی کاشان !!! و سپس در شورای اصولگرایان او را وارد کردند. ایشان چه کسی است و چه کسی بوده است؟ …
    مثلا وقتی پدر زن ایشان ، مدتی در فرمانداری کاشان بود ، اقای رضازاده را بازرس انتخابات کرد و…
    … اصلا … کیست که در همه امور شهر ، در پشت صحنه دخالت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.