افزایش ۳۲ درصدی صادرات غیر نفتی کاشان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: صادرات غیرنفتی طی ۱۰ ماه جاری یک میلیون و 260 هزار دلار بوده که نشان‌دهنده افزایش ۳۲ درصدی صادارت نسبت به کل سال ۹۵ است.

 

به گزارش مشکات آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، حسن رمضانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان مسئولیت کمیته کارگری دهه فجر را بر عهده دارد و به همین جهت جلسات متعددی برگزار شده و بالغ بر 10 برنامه متنوع در ایام الله دهه فجر توسط این کمیته برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اولین برنامه در نظر گرفته شده محفل انس با قرآن است که در تالار فرهنگ کاشان با حضور 22 تن از قاریان ممتاز جامعه کارگری کاشان که حائز رتبه‌های برتر شهرستانی و استانی شدند، برگزار شده و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

 

رمضانی از برگزاری کارگاهی ویژه آسیب‌های اجتماعی مخصوص جامعه کارگری خبر داد و تصریح کرد: 13 بهمن کارگاهی ویژه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد ساعت ده تا دوازه داخل ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی از حضور در مراسم یادوراه شهدای کارگری برگزار شده در اصفهان خبر داد و ابراز داشت: جشن کارگری با همکاری یکی از شهرک های صنعتی کاشان در ساختمان اداری این شهرک صنعتی با حضور امام جمعه راوند کاشان و یکی از اساتید دانشگاه 16 بهمن برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تاکید کرد: کارگاه آموزشی ویژه اعضای قشر کارگری و تلاش‌گران عرصه تولید اعم از کارفرمایان با حضور رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اصفهان در دهه فجر برگزار می‌شود و این کارگاه بر محوریت بهبود فضای کسب و کار برمبنای تحقق اقتصادی مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می‌باشد، است.

 

معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از برگزاری جشن بازنشستگان تامین اجتماعی در 19 بهمن خبر داد و گفت: 21 بهمن عطرافشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی کاشان در نظر گرفته شده است و مسابقات فوتسال ویژه کارگران صنعتی در دهه فجر با حضور 12 تیم از شرکت‌های کاشان و مسابقات دارت ویژه خانم‌های کارگر از دیگر برنامه‌هاست.

 

وی افزود: صادرات غیر نفتی طی 10 ماه جاری یک میلیون و 260 هزار دلار توسط بخش تعان و تعاونی‌های فعال به خصوص در صاردات عرقیجات بوده که نشان دهنده افزایش 32 درصدی صادارت نسبت به کل سال 95 است.

 

انتهای پیام/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.