انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری مشکات مجوز رسمی فعالیت گرفت

مشکات آنلاین: نخستین سازمان مردم‌نهاد در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در شهر مشکات از فرمانداری کاشان مجوز رسمی فعالیت دریافت کرد.

به گزارش کانال تلگرامی اخبار مشکات، «انجمن دوستداران میراث فرهنگی و گردشگری مشکات» با همت تعدادی از جوانان مشکاتی تشکیل و فعال شده‌است.

شهناز پرکاس پس از حضور در جلسه دفاع از طرح این سازمان مردم‌نهاد در کمیسیون گفت: امیدواریم با تقویت گروه‌های مردم‌نهاد شاهد مشارکت بیشتر جوانان در توسعه مشکات باشیم.

پرکاس که به نمایندگی از اعضای این انجمن به فرمانداری رفته بود، درباره هدف از تشکیل این انجمن گفت: امروز صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین و به صرفه‌ترین صنایع درآمدزا است و مشکات نیز به دلیل موقعیت مکانی و سابقه تاریخی، شرایط مناسبی برای ورود به این صنعت دارد، اما متاسفانه تاکنون اقدامات جسته و گریخته‌ای انجام شده که تاکنون به ثمر نرسیده است.

وی اظهارامیدواری کرد جوانان این انجمن بتوانند کم‌کاری‌ها را با تلاش خود جبران کنند و با معرفی این ظرفیت‌ها به جامعه شرایط توسعه این صنعت را در مشکات فراهم کنند.

شهر مشکات آخرین شهر استان اصفهان در مجاورت قم و ورودی کاشان از سمت قم به شهر باستانی کاشان و منطقه کویر مرکزی است. این شهر در میانه موقعیت کویری و کوهستانی کاشان واقع شده و می‌تواند ظرفیت‌های فوق‌العاده اکوتوریسم منطقه را مدیریت و بهره‌وری کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.