ان شاء الله شب قدر، کاشان باشم

حجت الاسلام و المسلمین «شیخ مرتضی صادقی» خطیب توانمند کاشانی و عضو مجمع روحانیون مبارز که بیش از چهارده روز قبل تا کنون در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری است، شنبه 95/4/5 در این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

 

 

شیخ مرتضی صادقی با ابراز تعجب از انتشار شایعه نابینا شدن خود در کاشان، گفت: الحمدلله پس از چهارمرحله تعویض خون، بینایی چشمانم تا 70 درصد برطرف شده و به گفته پزشکان این عارضه به مرور زمان برطرف می شود.

 

 

استاد حوزه کاشان، چندی قبل به دلیل تاری دید چشم به پزشکان مراجعه کرد. پزشکان پس از معاینه های متعدد از سالم بودن چشمان وی مطمئن شدند. وی سپس به پرشک متخصص مغز و اعصاب در تهران مراجعه کرد که در معاینه های اولیه مشخص شد غده تیموس او دچار التهاب شده و ترشحات این غده بر بیمانایی چشمانش، تاثیر می گذارد.

 

 

موسس جلسه «یاحسین» کاشان در پاسخ به این سوال مشکات آنلاین که «برای شبهای قدر چه توصیه ای دارید؟» لبخند زد و گفت: ان شاء الله که  برای شب قدر کاشان باشم.

 

 

او در قسمتی از سخنانش از همه کسانی که به او ابراز محبت کرده اند تشکر کرد.

 

تاکنون آیت الله صانعی، آیت الله نمازی امام جمعه کاشان، آیت الله یثربی، آیت الله عرب و جمعی از مسئولان شهرستان در تماس تلفنی از روند درمان وی مطلع شده اند.

 

جمعه گذشته اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری از این روحانی کاشانی عیادت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.