اهدای اعضای بدن یک مادر، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

 

اعضای بدن یک زن 26 ساله، که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان بهشتی به چند بیمار نیازمند دیگر پیوند زده شد.

 

به گزارش وب دا، معاون درمان دانشگاه با اعلام خبر اهدای اعضای این مادر توضیح داد: مرحوم «انیسه رمضانی کلارگری»  بر اثر سانحه تصادف در اثر واژگونی خودرو به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل و بستری شد.

 

«محمد حاج جعفری» گفت: خانم رمضانی در ماه نهم بارداری بوده و نوزادش با انجام عمل جراحی سزارین متولد شد ولی پس از ۲۴ ساعت به دلیل شدت تصادف فوت شد.

 

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: علیرغم انجام اقدامات درمانی توسط تیم پزشکی دچار مرگ مغزی گردید که با رضایت و فداکاری خانواده ایشان و با تلاش و پیگیری پرسنل و پزشکان بخش ICU2 بیمارستان شهید بهشتی و اکیپ اعزامی از تهران، قلب، کلیه ها و کبد و سایر نسوج قابل پیوند به بیماران نیازمند اهداء شد.

 

وی، ضمن قدردانی و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده آن مرحوم، برای آن عزیز نیز علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت نمود.

 

گفتنی است داوطلبان اهداء عضو می توانند با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و یا پورتال www.ehda.ir  نسبت به تکمیل فرم و دریافت کارت اهدای اعضا اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.