اولین جانباز انقلاب کاشان به همرزمان شهیدش پیوست+ بیانیه هیئت محبان اهل بیت کاشان

اولین جانباز انقلاب کاشان، پس از تحمل رنجها و مشقتهای فرآوان به دلیل عفونت ناشی از زخم بستر، به جمع یاران شهیدش پیوست.

 

شهید« محمود غلامزاده» در یکی از راهپیمایی های  پیش از پیروزی انقلاب در کاشان مورد هدف تیر سربازان رژیم شاه گرفته و به عارضه قطع نخاع دچار می شود.

 

پیکر این شهید والا مقام ، فردا (95/9/27) از ساعت 9 صبح از مقابل سپاه پاسداران کاشان تشییع می شود.

 

مراسم ترحيم شهيد غلامزاده، فردا عصر از ساعت ١٨ تا ٢٠ در مسجد جامع كاشان واقع در خيابان باباافضل برگزار می شود.

 

در پي شهادت جانباز ٧٠درصد انقلاب کاشان، هيئت محبان اهل البيت(ع)،  متشكل از ايثارگران این شهر،  بيانيه ای بدين شرح صادر کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. (سوره آل عمران، آیه ۱۶۹)

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

 

روح بلند و ملکوتی جانباز سرافراز و گرانقدر شهید حاج «محمود غلامزاده»، از قفس تنگ تن جدا شد، بال در بال ملائك گشود، به جوار حریم الهی پر کشید و در کنار همرزمان شهیدش مأوا گرفت و دوستان و یارانش را داغدار کرد.

 

عزیز بزرگواری که به مصداق کلام زیبای مراد و راهنمایمان- امام امت (ره)- چراغ هدایتی بود تا به دین باوران، راه رسیدن به سعادت اخروی را نشان دهد.

 

او از ابتدای شکل گیری نهضت اسلامی دوشادوش ملت شهید پرور و انقلابی شهرمان، در راهپیمایی ها، علیه نظام ستمشاهی حضور فعال و تعیین کننده داشت و در همین ایثارگری ها و جانفشانی ها، خلعت زیبا و پرافتخار «جانبازی» را بر تن نمود.

 

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با حضور عاشقانه و مخلصانه در جمع یارانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر پیمان عهدش با امام خمینی(ره) و شهدای راه حق و فضیلت استوار ماند و با همه محدودیت ها و مشکلات جسمی که داشت، سرکشی به دوستانش در جبهه های نبرد حق علیه باطل را فراموش نکرد.

 

محنت و مشقت، كوشش و تلاش، همت و حميت، چيزی از صفای باطن و حيات دل و مهر ذاتی شهيد حاج محمود غلامزاده کم نکرد؛ از این رو بود که به حق سمبل اخلاقمداری، شرافت و مردمداری  در جمع رزمندگان، ایثارگران و جانبازان بود. حضور موثر، آگاهانه و متعهدانه اش در جمع دوستان ایثارگرش در هیات محبان اهل البیت (ع) در سختی ها، مشکلات و مشقت ها نیز  نمونه بارز این روحیه انقلابی، بصیرت و حریتی بود که از پیشوایان دینی و اهلبیت عصمت و طهارت (ع) الگو گرفته بود.

 

آری! شهید حاج محمود غلامزاده در هر برهه از زندگی سراسر افتخار و پر برکت اش، سرود ولایتمداری، عاشقی و دلباختگی به این نظام و امام(ره) و امّتش را زمزمه می کرد و رهروی راه شهیدان را مدال افتخاری بر سینه خود می دانست.

 

هیات محبان اهل البیت(ع) کاشان، شهادت و عروج عاشقانه اش را به خانواده شهید پرور و انقلابی غلامزاده خصوصاً همسر فداکار و صبور ایشان که با تأسی به حضرت زینب(س) در طی سالهای متمادی او را در حریر مهر و محبت، پرستاری نمود و همچنین فرزند برومندش «محمد میلاد» عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از همه مردم شریف، انقلابی و قدرشناس کاشان دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در مراسم بزرگداشت این عزیز، مجاهدتها و جانفشانی های شهیدان والامقام غلامزاده و خانواده معززشان را پاس دارند.

 

امید که حاج محمود عزیز در خلد برین نیز در کنار دیگر همرزمان شهیدمان، دعاگوی ما و همه دوستان رزمنده و ایثارگرش باشد.

 

هیئت محبان اهل البیت(ع) کاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.