اگر قطره خونی از بینی کسی ریخته شود باید پاسخگو باشید/ تعامل می‌کنیم اما تهدید را نمی‌پذیریم/ جوانان مشکات خویشتن‌دار باشند

در پی افزایش تنش‌ها و تعرض به ایستگاه راهنمای مسافران مشکات در حاشیه‌ی مسجدالحسین این شهر، «شهناز پرکاس» از جوانان مشکات خواست مثل گذشته متانت و خویشتن‌داری خود را حفظ کنند.

 

رئیس شورای شهر مشکات گفت: شهرداری در حال مذاکره با مقامات شهرستان آران و بیدگل برای حل این موضوع بود که ناگهان گزارش دادند شورای شهر سفیدشهر به همراه عده‌ای در محل حاضر شده و تنش‌ها بالا گرفته است.

 

پرکاس گفت موضوع را با مقامات امنیتی کاشان مطرح کرده و شهردار مشکات بلافاصله در محل حاضر شده است.

 

پس از حضور شهردار مشکات یکی از تجمع کنندگان  بنر ایستگاه مشکات را کنده و او را تهدید می‌کنند که یا تا یک ساعت دیگر چادرتان را جمع کنید یا با شما برخورد می‌کنیم. البته این الفاظی است که من استفاده می‌کنم.

 

رئیس شورای شهر مشکات گفت نظری رئیس شورای شهر سفیدشهر به جای اینکه به دنبال تعامل در اتاق اداره‌ها باشد به مسجدالحسین رفته و بر اساس اطلاعات دریافتی ما این حضورش باعث ایجاد حساسیت و تحریک شده است. دورانی که افراد بتوانند با برهم زدن آرامش و ایجاد تنش و تهدید به خواسته‌شان برسند گذشته است. فصل حاکمیت قانون است و ما با زبان قانون جواب این تعرض‌ها و بی احترامی ها را می‌دهیم.

 

پرکاس گفت همانطور که معاون استاندار گفته فرماندار آران و بیدگل و کسانی که مردم سفیدشهر را در این محل جمع کرده‌اند مسئول تمام تنش‌ها خواهند بود و اگر خونی از بینی یک مشکاتی یا سفیدشهری بریزد این آقایان باید پاسخگو باشند.

 

وی افزود شورای شهر مشکات بر اساس قسمی که یادکرده محکم پای حقوق مردم مشکات ایستاده است و با این کارها عقب نمی‌نشیند. ما بارها گفته‌ایم بیایید صحبت کنیم اما همه بدانند ما تهدید را نمی‌پذیریم.

3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام برای شورای شهر مشکات وبعضی از افراد آقا زاده که به دنبال تفرقه هستند ناراحت هستم زیرا با اینکه می دانند زمینها از قدیم ایام از اموال مردم شهر سفید شهر بوده اند باز ادعا می نمایند ایا صرف اینکه نزدیک جای باشد مال همان شهر می شود وشما هم ای مشکات آنلاین متاسف ومتاثرام به عنوان رسانه که باید مدافع حق باشید ام….؟؟ایا تاکنو حتی یک مشکاتی در این منطقه کشاورزی داشته است ایا به قول امام جمعه سفید شهر مصوبه هیت وزیران سال 75 که متعلق به سفید شهر می داند را مطالعه نموده اید از علمای شهرتان نیز بعید است به جای اینکه از حق دفاع نمایند از ناحق دفاع می نماند

  2. حامد می گوید

    انشا الله خدا عقلت بدهد … که زمینهای سفیدشهر را می خواهید بگیرید متاسفم برای قشر اگاه و…………..

  3. ناشناس می گوید

    سلام ریس از معاون ایکیوسان بگو کجاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.