باند سارقان سیم برق در کاشان منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان سیم‌های برق در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرقت سیم‌ها و کابل‌های برق، یکی از موراد بالا در بین ارقام سرقت است که سارقان با تشکیل باندهای مختلف به مال آحاد مردم تعرض می‌کنند و پلیس به عنوان پیش گام در عرصه نظم و امنیت جامعه با آن‌ها برخورد قاطعی دارد.

سرهنگ علی پورکاوه از انهدام باند سارقان سیم برق در کاشان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت های سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند سارقین سیم برق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی و ضربتی متهمان بنام های م – ق ۴۲ ساله، ج – ق ۳۰ ساله، م – ب ۴۵ ساله و م – الف ۳۷ ساله را به همراه اموال مسروقه در مخفی‌گاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: طی بازجویی های فنی به عمل آمده در کلانتری ۱۱، متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرم بودند، اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و تا کنون به ۱۱ فقره سرقت سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان کاشان اعتراف کرده‌اند.

وی گفت: از شهروندان کاشانی تقاضا داریم در صورت قطعی برق غیر منتظره در زمان های خاص به خصوص نیمه شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

با توجه به این‌که در ماه‌های گرم سال بیشتر احتمال خاموشی‌های دوره‌ای و البته از پیش اعلام شده به خاطر کمبود برق هست و سارقان در این زمان‌های بیشتر اقدام به سرقت سیم‌های برق می‌کنند و با توجه به هشدار پلیس به نظر می‌رسد هرگونه خاموشی در این فصل سرد که مشکل کمبود برق نیست با هوشیاری شهروندان همراه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.