بانوان والیبال کاشان با باریج‌اسانس به ورزش برمی‌گردند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان گفت: تیم بانوان این باشگاه امسال با اقتدار در لیگ دسته یک والیبال کشور حضور خواهد یافت.

فاطمه حسیبی یک‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم‌اکنون ۲۰ نفر در تیم والیبال باریج اسانس کاشان فعالیت می‌کنند و بیش از ۹۰ درصد بازی‌کنان و دست‌اندرکاران تیم بومی هستند.

حسیبی تصریح کرد: در صورت حضور تیم در سوپرلیگ، کمتر از ۱۰ درصد بازیک‌نان را والیبالیست‌های کاشانی تشکیل می‌دادند، اما هدف باشگاه سرمایه‌گذاری روی بازی‌کنان بومی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان تاکید کرد: شرکت در مسابقه‌های دست یک برای بهره‌مندی بیشتر از بازی‌کنان بومی بود و امید می‌رود به ظرفیتی برسیم که سال آینده در سوپر‌لیگ شرکت کنیم.

وی اضافه‌کرد: هم‌اکنون تیم والیبال بانوان باریج اسانس از فاطمه عنایت و الهه حلاج ۲ بازی‌کن ملی‌پوش در ترکیب خود بهره می‌برد و ۲ والیبالیست نیز قابلیت بازی در سوپرلیگ دارند.

حسیبی خاطرنشان‌ساخت: برای حضور مقتدرانه در مسابقات امسال با فاطمه خمسه، یکی از مربیان باسابقه والیبال بانوان نیز برای هدایت تیم باریج اسانس کاشان به توافق رسیدیم.

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در چهار سال گذشته به مقام‌هایی در سطح استان اصفهان دست یافته است.

لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور از اواخر آذرماه به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.