با کارآفرینان همراه شوید

فرماندار کاشان در نخستین نشست «طرح منادیان عرصه تولید و اشتغال» به مدیران و روسای ادارات توصیه‌کرد: با کارآفرینان و سرمایه‌گزاران همراه شوند و از بروکراسی اداری کم‌کنند تا با سرعت بیشتر زمینه اشتغال فراهم شود.

حمیدرضا مومنیان اذعان داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر فراهم‌کردن اشتغال پایدار درکشور، تمام مسئولین و دولت‌مردان بر روی مباحث اقتصاد مقاومتی تمرکز نموده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به بسته حمایتی دولت محترم تدبیر و امید و در قالب سامانه «بهین یاب» و دادن تسهیلات و پیاده‌کردن برنامه‌هایی برای جذب سرمایه خارجی و فعال‌کردن سرمایه داخلی اشاره کرد.

مومنیان با اشاره به صنعتی‌بودن استان اصفهان افزود: ۱۰ درصد صنایع کشور در استان اصفهان است و بهترین حوزه‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری نیز در این استان وجود دارد.

وی تصریح‌کرد: کاشان تنها شهری است که ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستانی در آن فعال است و با تشکیل کارگروهای اجرایی در این ستاد از جمله کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه‌گذاری، زمینه استفاده و بهره‌برداری حداکثری از سامانه «بهین‌یاب» و دادن تسهیلات و رفع موانع تولید در آن برنامه‌ریزی شده، خوشبختانه تاکنون بالای 80 درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.

فرماندار کاشان طرح «منادیان عرصه تولید و اشتغال» که از طرح‌های ابتکاری فرمانداری ویژه کاشان است را تکاپوی جدید برای اوج گرفتن دانست و افزود: اکنون که شرایط بهتر از قبل است و تسهیلات 30 هزار میلیاردی بسته حمایتی دولت برای تولید و اشتغال را داریم، دیدارهای چهره به چهره مدیران با کارآفرینان و تولیدکنندگان و مطلع‌شدن از مشکلات و پیگیری رفع و برطرف‌کردن آن‌ها با توجه به تسهیلات بیشتر باعث خواهد شد مشکلات و موانع از سرراه سرمایه‌گذار کم شود.

در این نشست، مسائل و مشکلات شرکت «کربنات کلیسم» و شرکت «کشت وصنعت کاسپین» بررسی و با تاکید فرماندار مقرر گردید مسئولین برای هر چه سریعتر برطرف‌کردن آن‌ها اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.