بدهکاران به شهرداری معادل بدهی خود از بانک شهر وام قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: براساس تفاهم‌نامه شهرداری با بانک شهر، مقرر شده است کسانی که بابت عوارض به شهرداری بدهی دارند، یا متقاضی دریافت خدمات از شهرداری هستند، به این بانک معرفی شوند و معدال بدهی خود وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت 24 ماهه دریافت کنند.

عباس شافعی سه‌شنبه ۲۹ خردا‌ماه در نشست رسمی شورا با بیان این‌که کاشان تنها شهر غیرمرکز استان است که پس از تهران و تبریز این طرح در آن اجرا می‌شود، افزود: بزودی جزئیات بیشتری از این طرح به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر درآمد شهرداری کاشان پیش‌فروش‌کردن بخشی از منابع شهرداری در قالب فروش تراکم شناور را از جمله چالش‌های پیش روی شهرداری بیان کرد و گفت: افزون بر 200 میلیارد ریال تراکم شناور وجود دارد که از محل آن‌ها در سال جاری درآمدی نصیب شهرداری نمی‌شود.

وی اضافه کرد: 100 فقره توافق به ارزش تقریبی 700 میلیارد ریال در شهرداری دوره قبل انجام شده و در واقع منابع آن را شهرداری گرفته است، اما هم‌اکنون به علت وجود مشکلات قانونی و غیرقانونی‌بودن آن، این توافق‌نامه‌ها را نمی‌توان اجرا کرد.

شافعی وجود احکام پیوسته دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال تعرفه عوارض شهرداری‌ها، روند آرام برگزاری نشست‌های کمیسیون ماده 5 و کمیته کار این کمیسیون، مسدودی حساب‌های شهرداری را از دیگر چالش‌های پیش‌روی شهرداری کاشان برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.