بررسی آینده کسب و کار در سال جدید، با حضور اقتصاددان برجسته کشور

سمینار «آینده کسب و کار در ایران از منظر پیش‌بینی تحولات اقتصادی در سال ۹۸»‌ با سخنرانی دکتر محمد حسین ادیب اقتصاددان و متخصص ریسک بازار و با حضور جمعی از استادان دانشگاه و فعالان اقتصادی کاشان عصر روز پنج شنبه 16 اسفندماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

پیش‌بینی بازار بورس، مسکن، طلا و ارز ، پیش‌بینی عرض و تقاضای کالاهای مصرفی و پیش‌بینی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ از مهمترین موضوعاتی است که در این سمینار تببین می‌شود.

 

این دومین سمینار  اقتصادی است که در طول دوماه گذشته با حضور استادان بنام کشور در کاشان برگزار می‌شود.

 

دی‌ماه امسال دکتر محسن رنانی یکی دیگر از اقتصاددانان برجسته ایران در دانشگاه کاشان به تشریح «چشم انداز آینده توسعه ایران و جهان» پرداخت بود.

 

دکتر ادیب عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان است و تاکنون بیش از ۶۵۰ مقاله اقتصادی از وی در نشریات معتبر و مطبوعات کثیرالانتشار اقتصادی منتشر شده است.

 

پیش بینی فروپاشی مالی در آمریکا در سال ۲۰۰۸ هیجده ماه قبل از فروپاشی، پیش بینی سقوط قیمت طلا یک سال قبل در مصاحبه‌های متعدد با مطبوعات داخلی، پیش بینی سقوط قیمت ارز از اوائل تیرماه ۱۳۹۲ در مهر ۱۳۹۱از مهمترین مباحثی است که توسط وی در این مدت منتشر شده است.

 

دکتر ادیب پنج‌شنبه ساعت ۱۵ به دعوت شرکت نوین تجارت در تالار آزادی دانشگاه کاشان سخنرانی می‌کند.

 

مدیران عامل کسب و کارها ، فعالان اقتصادی، بازار بورس و سرمایه گزاری ، تجار و صاحبان صنایع ، دانشجویان رشته اقتصاد و علاقمندان به مباحث اقتصادی روز برای نام‌نویسی و حضور در این سیمنار می توانند با  شماره ۰۹۱۳۰۸۲۴۴۸۸ تماس بگیرند.

 

شرکت نوین تجارت با محوریت آموزش، مشاوره و اجرای طرح و برنامه‌های اقتصادی در کاشان، از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی را در حوزه‌های مدیریت کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات ، تجارت بین الملل ، اقتصاد ، مدیریت مالی ، علوم ارتباطات، تجارت الکترونیک و حوزه‌های مربوط به آن را در کاشان اجرا کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.