بررسی «تار و پود نوآوری» با حضور مجری معروف تلویزیون

سمینار « تار و پود نو آوری» با حضور «محمود کریمی» مدیر کارخانه‌ی «نوآوری» روز جمعه یازدهم اسفندماه در کاشان برگزار می‌شود.

 

کریمی مشاور و مدرس متدولوژی‌های نوآوری نظام‌یافته و تکنیک‌های خلاقیت برای کشف و حل مساله‌ها است. کتاب‌های «40 اصل؛ شاه ‌کلیدهای تریز برای نوآوری» و «بهبود بی‌تردید» او تاکنون 10 نوبت  چاپ شده‌اند.

 

او در این دوره به توضیح سرفصل‌هایی همچون«طراحان حرفه‌ای چگونه فکر می‌کنند؟»، «برای نوآوری از کجا آغاز کنیم؟»، «مسیرهایی برای نوآوری در بازاریابی» و «اهمیت تفکر طراحی در کسب و کار» می‌پردازد.

 

«زهرا صحرایی» مدیر عامل شرکت «نوین تجارت» و دبیر اجرایی سمینار این دوره گفت : نوآوری یا خلاقیت مهمترین رکن در پیشرفت فردی محسوب می شود و در بازارهای رقابتی امروز نیز هر کسب و کاری برای ماندن در چرخه ‌ی تولید به این مقوله شدیدا نیازمند است.

 

صحرایی افزود امروز همه می‌دانیم که مشتری رکن اصلی تمام فعالیت‌های سازمانی است. هر سازمانی تلاش می‌کند هم مشتری‌های خود را حفظ کند و هم مشتریان جدید را جذب کند و اینجاست که اهمیت نوآوری بیشتر مشخص می‌شود.

 

او گفت در موضوع نوآوری چند سوال مهم و کلیدی وجود داد؛ سوال‌هایی مانند اینکه «ایده ها از کجا می آیند و طراحان حرفه ای چگونه فکر می کنند؟»، «چگونه میتوانیم فرآیندی را که در سیر نوآوری از ذهن میگذرد کنترل کنیم؟» و «چگونه نوآوری شما را در دسته موفق ترین ها قرار می دهد؟»

 

مدیرعامل شرکت نوین تجارت گفت :‌ شرکت کنندگان در این دوره به پاسخ روشنی در این خصوص دست پیدا خواهند کرد که قطعا در رشد و توسعه فردی ایشان در آینده تاثیر به سزایی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.