برگزاری نمایشگاه عکس «بهار رستمیان» در نگارخانه «سهراب سپهری»

نمایشگاه عکس انفرادی «بهار رستمیان» عکاس کاشانی با حضور مسوولان و علاقمندان به هنر در نگارخانه «سهراب سپهری» کاشان گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه 23 قطعه عکس از آثار بهار رستمیان در ژانر مستند اجتماعی با موضوعاتی از منطقه فرهنگی کاشان در اندازه 30*45 به مدت شش روز دایر است.

 

این‌نمایشگاه با همکاری هتل سرای عامری ها از ۲۶ الی ۳۱ شهریور در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه سهراب سپهری در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

این عکاس کاشانی درباره نمایشگاه خود گفت: این نمایشگاه بر اساس اهداف برنامه ریزی شده یک هفته فرانسوی در خانه عامری ها کاشان بود که در بخش عکس به عنوان یکی از برگزیدگان این رخداد فرهنگی و هنری معرفی شدم.

 

رستمیان در توصیف آثار خود در این نمایشگاه افزود: کاشان با برخورداری از یک پیشینه تاریخی دارای شاخصه های فرهنگی و اجتماعی منحصر به فردی است که هر عکاسی را برای ثبت این ویژگی های زندگی مردمان این دیار علاقمند می سازد.

 

وی خاطرنشان کرد: در آثار خود سعی کرده ام علاوه بر نشان دادن برخی مشاغل که با وجود صنعتی شدن همچنان در حال فعالیت یه سبک قدیم هستند لحظات زندگی مردم بویژه در خانه های قدیم شان را با دوربین عکاسی ثبت کنم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.