برگزاری 75 کلاس تابستانه توسط فرهنگسرای معراج کاشان

مدیر فرهنگسرای معراج کاشان خبر داد؛

برگزاری 75 کلاس تابستانه توسط فرهنگسرای معراج کاشان

برپایی کارگاه‌های آموزشی رایگان در قالب 14 حوزه

مشکات آنلاین – مدیر فرهنگسرای معراج کاشان از برگزاری 75 کلاس تابستانه توسط فرهنگسرای معراج این شهرستان خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی رایگان در قالب 14 حوزه توسط این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

سیدرضا هاشمی صبح دوشنبه 27 خردادماه، در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دوره‌های آموزشی در فرهنگسرای معراج کاشان اظهار داشت: این دوره‌ها تحت عنوان آلاچیق تابستانه ویژه آقایان و بانوان در نظر گرفته شده  که آموزش سوارکاری، تنیس خاکی، اسکیت، ژیمناستیک، تکواندو، شنا و والیبال از جمله کلاس‌های تابستانی خواهد بود و فوتبال و فوتسال مخصوصاً آقایان نیز از جمله برنامه‌های این فرهنگسرا است.

 

وی با بیان اینکه این کلاس ها در حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی و کامپیوتری تقسیم بندی می شود، افزود: برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی کاملا رایگان مخصوص والدین، برگزاری برنامه های شاد، متنوع، اردوهای یک روزه گردشگری آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کلاس ها و اختتامیه از جمله برنامه های جانبی کلاس های تابستانی فرهنگسرای معراج کاشان است.

 

مدیر فرهنگسرای معراج کاشان از برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی رایگان در قالب 14 حوزه مختلف خبر داد و گفت: 15 کلاس ویژه بزرگسالان، 16 کلاس ورزشی ویژه آقایان و بانوان، 10 کلاس هنری ویژه کودکان، 9 کلاس آموزشی ویژه کودکان، کلاس های زبان در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و 25 مورد کلاس کامپیوتر ویژه کودکان و بزرگسالان در تابستان سال جاری توسط این فرهنگسرا برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55472434 تماس حاصل نمایند، گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به فرهنگسرای معراج واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوی ملک آباد مراجعه کنند و از آنجا که تعداد ثبت نام کنندگان محدود است، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

 

هاشمی با بیان اینکه این فرهنگسرا در نظر دارد تا کلاس های کودک محور را تقویت کند، افزود: معتقد هستیم آموزش و فراگیری در سنین پایین تاثیرگذاری بسزایی دارد و بر همین اساس برنامه های فرهنگسرای معراج کاشان کودک محور است و در تابستان جاری اکثر برنامه ها در راستای تقویت استعدادهای کودکان برنامه ریزی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.