بهبودی و ترخیص ۳۱٪ بیماران مشکوک به کرونا در منطقه کاشان

رئیس دانشگاه پزشکی کاشان از بهبود و ترخیص ۳۱ درصد از بیماران مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شده بودند خبر داد.

 

دکتر سید علیرضا مروجی به رسا اعلام کرد: تعداد بیماران مشکوک به ویروس کرونا تا این لحظه در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل از ۴۵۰ مورد فراتر رفته و تمام ظرفیت این دو بیمارستان به بیماران تنفسی اختصاص داده شد.

 

وی افزود: از مجموع ۱۷۹ نمونه ارسالی به آزمایشگاه پاستور در تهران تا این لحظه ۱۶ مورد مثبت قظعی، ۲۹ مورد مثبت غیرقطعی و ۴۶ مورد منفی اعلام شده است و منتظر دریافت پاسخ مابقی آزمایشات هستیم.

 

دکتر مروجی ادامه داد: اکنون ۳۱ درصد از بیماران مشکوک به ویروس کرونا که در این دو بیمارستان بستری بودند بهبود  یافته و مرخص شده‌اند و ادامه درمان را در منزل ادامه می‌دهند.

 

وی همچنین از اجرای طرح بیماریاور داوطلبین مردمی برای کمک به بیماران خبر داد و افزود: در این طرح داوطلبین مردمی نقش همراه معتمد و مطمئن را برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا برعهده دارند.

 

سخنگوی کمیته بحران کاشان گفت: داوطبانی که قصد دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند برای نام‌نویسی به دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه از نیاز این دانشگاه به پزشک عمومی، متخصصان عفونی و بی‌هوشی، نیروی پرستار، کمک پرستار، بهیار و خدماتی خبر داد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.