بهسازی 300 معبر در طرح چلچراغ توسعه

مشکات آنلاین: شهردار کاشان در مراسم بهره‌برداری از مسجد میثم تمار از بهسازی 300 معبر در طرح چلچراغ توسعه خبر داد.

سعید ابریشمی‌راد در مراسم بهره‌برداری از مسجد میثم تمار، با اشاره به گذشت دو سال از عمر خدمت خویش به عنوان شهردار کاشان آن را نعمتی از جانب خدای متعال دانست و گفت: کار کردن برای مردم کاشان لیاقت می‌خواهد و خدمت به این شهروندان شریف مایه افتخار و مباهات است.
وی بهره‌برداری از مسجد میثم تمار و استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در میدان میوه و تره بار را خاطرنشان کرد و افزود: این میدان به دلیل تأمین نیازهای مردم یک محل مهم به شمار می‌رود و نیازمند ارائه خدمات مناسب برای فعالان و کارکنان آن است.
شهردار کاشان، با یادآوری عبارت«يَدَ اللَّهِ مَعَ الْجَمَاعَةِ»، نقش مسجد را به عنوان مکانی برای عبادت و اجتماع را یادآور شد و تلاش مدیران و دست‌اندکاران از گذشته تا کنون برای ساخت و اتمام آن را مورد تقدیر قرار داد.
ابریشمی‌راد در ادامه با اشاره به برگزاری 13 هفته از طرح چلچراغ توسعه، ارزش پروژه های هفته سیزدهم را بیش از 3 میلیارد تومان ذکر و عنوان کرد: مجموع ارزش خدمات و اعتبار پروژ‌های طرح چلچراغ توسعه بالغ بر 200 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه در قالب طرح چلچراغ توسعه، بهسازی 300 معبر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، به بهره‌برداری از 22 معبر در مناطق یک و سه در هفته سیزدهم اشاره و بیان کرد: بسیاری از معابر مورد بهره برداری قرار گرفته در بافت فرسوده واقع است.
به گفته وی، بیشتر معابر مورد نظر منطقه یک بواسطه ماهیت تاریخی و گردشگرپذیر آن در قالب بلوک فرش به بهره‌برداری رسیده که البته فرآیند پرمشقت و پرهزینه‌‌ای است.
ابریشمی‌راد تصریح کرد: در اجرای پروژه‌ها، تلاش شده بر مبنای نیازهای واقعی و ضرورت‌های مهم شهروندان اقدامات صورت پذیرفته و البته عدالت در توزیع خدمات و امکانات نیز مدنظر قرار گیرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.