به داد فوتبال مشکات برسید

«عباس کاظمیان» بازیکن باشگاه مس کرمان، بی نظمی، کمبود امکانات و حاشیه های زیاد را عامل رکود در فوتبال مشکات می داند.

 

او که فوتبال را از زمینهای خاکی روستای مشکان شروع کرده از تیمهای «پاس»، «عقرب»، «کارگران» و «کتابخانه حضرت ولی عصر» به عنوان بهترین تیمهای ورزشی مشکان نام می برد و می گوید: یادش به خیر من در تیم محبوبم یعنی تیم کتابخانه بازی می کردم.الان مشكات بايد بهترين تيم فوتبال منطقه را داشته باشد. به داد فوتبال برسید.

 

کاظمیان می گوید فوتبال یک ورزش جمعی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. بازیکن مشکاتی تیم مس کرمان  از تیم سپاهان اصفهان به عنوان یک الگوی موفق تیم داری نام می برد و می گوید: تیم سپاهان هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر حرفه ای و مسئولان خوبی. ورزش مشکات هم نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد. برای موفقیت فوتبال مسئولان تیم و بازیکنان باید با هم رفیق باشند. بازیکنان باید تیمشان را دوست داشته باشند و برای تیم مایه بگذارند. مسئولان هم باید امکانات لازم را تهیه کنند و الا تیم به جایی نمی رسد.

 

کاظمیان علت موفقیت باشگاههای رزمی در مشکات را برنامه ریزی و تلاش مسئولان این باشگاهها می داند و می گوید: آقای عربنیاسر در مشکات حرفه ای عمل می کند، خب ورزشکاران رزمی هم در چنین شرایطی به موفقیت می رسند. فوتبال هم باید همینطور باشد.

1 نظر
  1. جعفر می گوید

    عباس کاظمیان زیاد از فوتبال مشکات خبر نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.