بیش از ۱۴۴۰ بیمار کرونایی در کاشان از بیمارستان مرخص شدند

تاکنون ۱۴۴۴ بیمار مبتلا به کرونا درمان و از بیمارستان‌های سیدالشهداء آران و بیدگل و بهشتی کاشان مرخص شده‌اند.

 

به گزارش صداوسیما؛ رئیس دانشگاه علوم پزشگی کاشان با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون ۴۲۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این دو بیمارستان بستری هستند.

 

دکتر سید علیرضا مروجی با تاکید بر این‌که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود افزود: از مردم انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارها ما را در ریشه‌کن‌کردن این بیماری یاری کنند.

 

وی افزود: از هم‌وطنان درخواست می‌شود درخانه بمانند و فعلا از سفر به کاشان و ٰآران و بیدگل که همیشه دو مقصد ویژه گردشگری بوده‌اند پرهیز کنند.

 

دکتر مروجی با اشاره به انتشار سریع ویروس کرونا گفت: ورودی های شهر کاشان برای حلوگیری از ورود میهمانان نوروزی کنترل می‌شود.

 

وی افزود: بسیاری از روستاهای این شهرستان از ویروس کرونا دور بوده و انتطار می‌رود روستائیان از تردد غیرضروری به شهر پرهیز کنند.

 

دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، به دلیلی نزدیکی به قم کانون شروع و شیوع کرونا در ایران، آسیب‌پذیری بیشتری داشته و بالاترین میزان مبتلا در استان اصفهان را دارند و با تو جه به این‌که استان اصفهان پس از تهران دومین استان مبتلایان به کرونا است، منطقه کاشان به احتمال زیاد بالاترین میزان مبتلا در کشور را به نسبت جمعیت دارد و از این نظر هوشیاری و همراهی شهروندان در کنترل و مدیریت این ویروس را طلب می‌کند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.