بیش از ۳ میلیون مترمربع چمن‌زنی در سطح منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از سه میلیون و ۵۰ هزار مترمربع چمن‌زنی در سطح منطقه دو انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، «احمد شاه‌بالایی» با اشاره به ضرورت صیانت شهروندان از فضاهای سبز گفت: استفاده از مشارکت مردمی به‌عنوان یک نیاز و ضرورت در نگه‌داری از فضاهای سبز، همیشه مطرح بوده و شهروندان بایسته است با هم‌یاری، فضای سبز موجود را به صورت طبیعی و زنده نگه دارند.

وی در ادامه به لزوم فرهنگ‌سازی مناسب برای توسعه فضای سبز و درخت‌کاری و حراست از این فضاها تأکیدکرد و افزود: کاهش آلودگی هوا، تعدیل دما، افزایش رطوبت نسبی و جذب گرد و غبار از جمله پیامدهای توسعه فضای سبز شهری است که وظیفه ما را در گسترش این‌گونه فضاها دو چندان می‌کند.

شاه‌بالایی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه نخست علاوه بر چمن‌زنی مذکور ،۱۲هزار مترمربع کاشت نشاء. سم‌پاشی تعداد۲۴۸۲ اصله درخت و ۹۰هزار مترمربع علف‌زنی در سطح منطقه دو توسط حوزه فضای سبز منطقه انجام شده است.

در ادامه مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با یادآوری نقش و ضرورت ایجاد بوستان‌های محلی افزود: به منظور ارتقا و توسعه فضاهای سبز منطقه، چهار بوستان محلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای هر بوستان در سطح منطقه احداث شد.

شهرداری منطقه دو در راستای کاهش مصرف آب به نصب چمن مصنوعی در بوستان محلی واقع در خیابان شهید بهشتی اقدام کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.