بیش از 10 موقعیت گل داشتیم/ اخراجی دادیم اما اعتراض نکردیم

«سعید قلیزاده» مربی و بازیکن تیم فوتسال شهرداری مشکات پس از شکست تیمش مقابل تیم «شهید کریمی» گفت: به ما دو اخراجی دادند اما هیچ اعتراضی به داوری نکردیم چرا که برای ما اخلاق مهمتر از همه چیز است.

 

تیم شهرداری ساعت 18:26 امشب (95/10/95) در سالن ورزشی مشکات به مصاف تیم فوتسال شهید کریمی رفت و با نتیجه 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

 

تیم شهید کریمی به خاطر حاضر نشدن همه بازیکنانش برای دقایقی چهار نفره به میدان رفت.

 

قلیزاده پس از شکست تیمش گفت ما در نیمه اول 10 موقعیت گل صد در صد را خراب کردیم و تیم حریف حتی یک موقعیت گل هم نداشت. با شوت از راه دور یک گل مفت زدند. در نیمه دوم یک توپ بچگانه از کنار دست دروازبان ما به آرامی وارد دروازه شد که با این گل روحیه بازیکنان ما به طور کامل از بین رفت.

 

آنها پنج بازیکن غریب داشتند که دو بازیکن آنها از اول حضور داشتند اما در نیمه دوم سه بازیکن دیگر از راه رسیدند و در نیمه دوم بازی کمی به سود آنها در حال پیگیری بود. ما هم اکثرا پیشکسوت هستیم و از طرفی هم برای جبران جلو رفته بودیم که آنها دو گل دیگر زدند.

 

در بازی شهید کریمی و شهرداری مشکات «علی جنتی» و «محمد شعبانی» از تیم شهرداری اخراج شدند. سعید قلیزاده گفت بازیکنان اخراج شده به خاطر مسائل اخلاقی اخراج نشده اند بلکه در طول بازی دوکارته شده اند.

 

مجید جنتی و حمید کاظمیان این بازی را سوت زدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.