بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان تندیس زرين گرفت

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی، زیرمجموعه موسسه محب سلامت کاشان در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری بالاترین سطح جایزه این جشنواره که تندیس زرین بود را دریافت کرد.

 

رضا نعناکار مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی موفق شد در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری، تندریس زرین که بالاترین سطح امتیاز و جایزه این جشنواره بود را به خود اختصاص دهد.

 

نعناکار خاطرنشان کرد: این جایزه به خاطر فعالیت‌هایی که در زمینه ارتقا‌ کیفیت خدمات سلامت و رضایت‌مندی بیماران و مراجعین بیمارستان آیت‌الله یثربی انجام گرفته به این بیمارستان اهدا شد.

 

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با رویکرد نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان، ۴ اسفند‌ماه ۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

 

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان این‌که جوائز اين همایش در چهار سطح؛ زرين، سيمين، بلورين، و تعهد به تعالی سازمانی به شرکت‌کنندگان برگزیده اهدا گرديد اعلام کرد: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان تنها بیمارستان کشور بود که در این همایش موفق به اخذ تندیس زرين شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.