تبادل پول نقد در نانوایی‌های کاشان ممنوع شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا، به نانوایی‌های سطح شهرستان ابلاغ شده است به جای دریافت پول نقد، الزاما از دستگاه کارتخوان استفاده کنند.

 

به گزارش کمیته روابط عمومی و عملیات روانی ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان، مسعود خاندایی با بیان این‌که رعایت اصول بهداشتی توسط عموم شهروند برای مبارزه با کرونا جدی است افزود: طی بخشنامه صادره تبادل پول نقد در نانوایی‌ها ممنوع است و کسی که نان را از تنور خارج می‌کند به هیچ وجه نباید از مشتری پول دریافت کند.

 

وی تصریح کرد: نانوایی باید فروشنده داشته باشد در غیر این‌صورت مشتری خود باید از کارتخوان استفاده کند.

 

خاندایی تاکید کرد: کارکنان نانوایی باید دست خود را مرتب با مایع دستشویی شسته و خشک کنند و در کنار دستگاه کارتخوان، برای استفاده مشتری ماده ضدعفونی‌کننده دست قرار دهند.

 

رییس کمیته پشتیبانی ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان از اختصاص سهمیه ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به نانوایی‌ها و دیگر اصناف خبر داد و گفت: اصناف موظف‌اند ضمن شست‌وشوی مرتب دست‌ها و رعایت اصول بهداشتی در محل کسب از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اختصاص اقلام بهداشتی به بخش صنعت برای استفاده کارگران گفت: با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان در زمینه افزایش تولید و نظارت بر توزیع محصولات بهداشتی مورد نیاز شهروندان، پیش‌بینی می‌شود به زودی کمبودی در سطح شهرستان نداشته باشیم.

 

امروز افزون بر ۶ هزار ماسک به اتحادیه نانوایان، میوه فروشان، گلاب و عرقیات و اتحادیه رستوران داران اختصاص یافته است.

شهروندان می توانند هر گونه تخلف را از طریق شماره ۱۲۴گزارش کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.