ترفند انتشار ویدئوهای طولانی در اینستاگرام

یکی از محدودیت‌های اینستاگرام، قرار دادن ویدئوهای طولانی‌تر از یک دقیقه است.

اگر بخواهید ویدئویی منتشر کنید که طولانی‌تر از یک دقیقه است؛ باید آن را به چند بخش یا تکه یک دقیقه‌ای بریده و این بخش‌ها را پشت‌سرهم آپلود کنید.

بیننده این ویدیوها هم باید به ترتیب هر بخش را تماشا کرده و سراغ بخش دیگر برود.

با آمدن سرویس IGTV که امکان آپلود و انتشار فیلم‌های طولانی‌مدت را در کانال سرویس ویدیویی اینستاگرام می‌دهد؛ محدودیت آپلود ویدیوهای بالاتر از یک دقیقه کم‌رنگ‌تر شد.

به ویژه اینکه مدتی است که ویدئوهای IGTV در فید اینستاگرام هم نمایش داده می‌شوند و هر کاربری می‌تواند به راحتی آن‌ها را تماشا کند.

اگر جالب است بدانید ترفندی برای آپلود ویدئوهای طولانی‌تر از یک دقیقه به طور مستقیم روی فید اینستاگرام وجود دارد. فیلم شما هر چند دقیقه باشد به صورت یک تکه نمایش داده می‌شود و نیازی به بریدن و چند تکه کردن آن نیست.

ترفندی که شما را از دردسرهای تکه کردن فیلم‌ها خلاص می‌کند

بسیاری از سایت‌های آموزشی این ترفند را با دریافت مبالغی زیاد به کاربران آموزش می‌دهند در صورتی که روشی بسیار ساده دارد.

برای آپلود یک ویدئوی طولانی کافی است از بخش گالری، ویدیوی بیشتر از یک دقیقه خود را انتخاب کرده و یک دقیقه پایانی فیلم را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، باید یک کاربر را روی ویدئو تگ کنید. پس از تگ کردن فردی، به جای انتشار ویدیو باید به مرحله عقب‌تر برگشته و به جای یک دقیقه پایانی فیلم، تمام آن را انتخاب و منتشر کنید.

بسیاری از کاربران از این ترفند اطلاع نداشته و مجبور می‌شوند از اپلیکیشن‌های ثالث برای تکه تکه کردن ویدئوهای طولانی‌تر از یک دقیقه روی اندروید و iOS استفاده کنند یا دردسرهای زیادی برای انتشار یک ویدیوی چند دقیقه متحمل شوند.

همان‌طور که گفتیم، شاید این روزها با عرضه پلتفرم IGTV این ترفند دیگر چندان کاربردی نباشد ولی شاید به صورت موردی بتواند برای عده‌ای سودمند باشد. البته احتمال دارد در صورت استفاده زیاد از این مطلب، اینستگرام این به اصطلاح باگ را رفع کند.

شاید هم خود طراحان اینستاگرام این ترفند مخفی را برای انتشار ویدیوهای طولانی خودشان قرار دادند و تصور نمی‌کردند به ذهن کاربران معمولی برسد.

منبع: یک پزشک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.