تصمیمات دوگانه دولت، مانع مدیریت هیئت‌ها است/ ما را به ضدیت با مجلس امام حسین متهم می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از دوگانگی تصمیمات دولت در برگزاری مراسم‌های عزاداری انتقاد کرد و گفت این دوگانگی سبب شده عده ای ما را به ضدیت با مجالس امام حسین علیه السلام متهم کنند.
به گزارش خبرنگار کاشان فردا «مهدی بصیرتی» در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: هفت ماه از کرونا گذشته هنوز ما نتوانسته‌ایم در سطح کشور و استان حرف ثابت بزنیم. روحانی مصاحبه می کند هیئت‌ها برگزار شود ظهر ابلاغیه می آید که برگزار نشود.من چطور می توانم حریف هیئتی بشوم؟ می گویند شاه می بخشد وزیر نمی بخشد.
وی افزود: چهارشنبه گذشته ستاد استانی کرونا تشکیل شده و بعد از آن آقای غلامی به عنوان سخنگوی ستاد مصاحبه کرده و به صراحتا گفته هیئت‌ها می‌توانند جلسه برگزار کنند، صبح پنج شنبه می‌گویند برگزاری مراسم ممنوع است.
بصیرتی تصریح کرد: نه اینکه من مدافع برگزاری مراسم باشم؛ اما با این تضادها چه می شود کرد؟ من با این تضادها حریف هیئت‌ها نمی شود. همه موبایل دارند و اخبار را دنبال می کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ستاد ملی یک حرفی می زند، ستاد استانی یک حرف و در شهرستان شش تا حرف. رهبری گفتند اگر همه مسئولان با استدلال درست یک حرف بزنند مردم می پذیرند. بیایید یک پارچه شویم. بعد از هفت ماه باید بتوانیم با ستاد استانی و ملی هماهنگ باشیم و یک حرف بزنیم.
وی در پاسخ به کسانی که از هیئت‌ها در شیوع کرونا انتقاد می‌کنند گفت: آفتی که با آن روبرو هستیم عدم تناسب در بیان مطالب است. اولین موردی که به آن پرداخته می شود هیئت‌ها هستند. آمار ما نشان می دهد متوسط رعایت هیئت‌های ما پایین تر از متوسط رعایت سطح جامعه ما نیست. یعنی اگر مردم ما 65 درصد رعایت می کنند در هیئت‌ها هم متوسط رعایت پایین تر از این نیست.
بصیرتی گفت: چالشی که ما داریم این است که هیئتی ها در مقابل ما جبهه گرفته اند که شما با امام حسین مشکل دارید چون فقط نوک پیکانتان به سمت هیئت‌ها است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.