تعطیلی کانال تلگرام ستاد نماز جمعه مشکات به دلیل «بالا بودن خطر جاسوسی در فضای مجازی»

کانال تلگرام ستاد نمازجمعه مشکات پس از 10 ماه فعالیت، شب گذشته (95/10/7) با انتشار پیامی به کار خود پایان داد. مدیر این کانال  «بالا بودن خطر جاسوسی در فضای مجازی» را عامل اصلی این اقدام، عنوان کرده  است.

 

کانال تلگرام ستاد نماز جمعه مشکات که از روز دوشنبه، 95/7/19 پستی به اشتراک نگذاشته بود، شب گذشته در ساعت 23 و 59 دقیقه با انتشار پیام کوتاهی با اعضای خود خداحافظی کرد.
متن کامل این پیام بدین شرح است:«اعضای محترم کانال: با عرض معذرت به علت بالا بودن خطر جاسوسی در فضای مجازی تلگرام ستاد نماز جمعه دیگر فعالیتها و مطالب خود را دراین کانال قرار نمی دهد وفعالیت کانال پایان می یابد. با تشکر.»

 

کانال تلگرام ستاد نمازجمعه مشکات در ساعت 9 و 59 دقیقه روز اول فروردین سال 95 با پیام «سلام» فعالیت خود را آغاز کرد. به اشتراک گذاشتن پیام نوروزی مقام معظم رهبری از کانال تلگرامی سایت ایشان، پوسترهای طراحی شده درباره سال اقتصاد مقاومتی و آدرس کانال تلگرامی مراجع تقلید از اولین پستهای کانال تلگرامی ستاد نماز جمعه مشکات بود.

 

فعالیت این کانال با برگزاری مسابقه عکس«فرشته های محجبه» به اوج خود رسید و در هنگام برگزاری این مسابقه اعضای این کانال از مرز 600 نفر گذشت. این کانال در هنگام ارسال پیام تعطیل شدن،170 عضو داشت.

 

به اشتراک گذاشتن تلاوت جزء چهارم قرآن کریم توسط استاد منشاوی از کانال تلگرامی تبیان، حدیثی از امام حسین علیه السلام درباره صله رحم، تصویر صفحه اول روزنامه های صبح کشور و تقویم مناسبتهای روز، مطالبی است که در روز نوزدهم مهرماه توسط این کانال تلگرامی منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.