تقدیر از دو دهه خدمات محیط زیستی خسرو اعتماد

با اهداء لوح‌ تقدیر از سمت مدیران کل جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست استان اصفهان، از نزدیک به ۲ دهه خدمات عام‌المنفعه «خسرو اعتماد» به محیط زیست گیاهی و جانوری منطق و ترویج فرهنگ محیط زیستی توسط ایشان تجلیل شد.

به گزارش کانال تلگرامی کاشان آنلاین، در آیینی همزمان با بزرگ‌داشت روز جهانی خاک شام‌گاه چهارشنبه ۵ دی‌ماه ۹۷ «حسین خادمی» رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان، به نمایندگی لوح‌های تقدیر مدیران کل جهاد کشاورزی و حفاظت از محیط زیست استان اصفهان را به «خسرو اعتماد» تقدیم و از خدمات وی تقدیر کرد.

این لوح به پاس فعالیت‌های ارزش‌مند در توسعه فرهنگ زیست‌محیطی با رویکرد حفاظت از پایداری منابع خاک و اراضی برای دست‌یابی به تغذیه و حیات سالم، در سطح استان، همزمان با ” روز جهانی خاک ” به مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد جمعیت کویر سبز کاشان و تلاش‌گران عضو این مجموعه زیست محیطی اهدا شد.

جمعیت کویر سبز کاشان یک سازمان مردم‌نهاد است که نزدیک به ۲ دهه فعالیت‌های عام‌المنفعه در زمینه حفاظت از محیط زیست دارد و طی این دو دهه با برگزرای نشست‌های منظم هفتگی، همایش‌ها و نمایشگاه‌های موسمی و حضور در اغلب نمایشگاه‌ها، فرهنگ صحیح شهروندی در رابطه با حفاظت از منابع حیاتی محیط زیستی را ترویج نموده است.

خسرو اعتماد دبیر بازنشسته آموزش و پرورش کاشان در طی این سال‌ها مدیریت این مجموعه را بر عهده داشته و با پایمردی تلاش کرده است این فعالیت‌ها چشم‌گیر، پر رنگ و کاربردی در سطح شهر نهادینه شود.

اعتماد همچنین نمایندگی سازمان‌های مردم‌نهاد در فرمانداری شهرستان کاشان را بیش از دو دوره است که برعهده دارد و از این منظر نیز زبان گویا و نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد کاشان در عالی‌ترین نهاد اجرایی و تصمیم‌گیری شهر بوده‌است.

نشست‌های هفتگی جمعیت کویر سبز کاشان، بعدازظهر و شام‌گاه چهارشنبه‌ها در در محل دفتر جمعیت به آدرس خیابان امیرکبیر کوچه سلمان کوچه محبوبی پلاک 30 طبقه پایین برگزار می‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.