تقدير شوراهاي هماهنگي اصلاح طلبان از معاون سياسي اجتماعي استاندار

شوراهای هماهنگی اصلاح‌طلبان و ستادهای انتخاباتي «روحانی» در شهرستان‌های استان اصفهان، با انتشار نامه‌ای از خدمات «حمیدرضا طباطبایی» معاون سیاسی اجتماعی استاندار اصفهان تقدیر کردند.

متن نامه به این شرح است:
بنام خدا
سرور ارجمند و برادر بزرگ‌وار جناب آقای دکتر حمیدرضا طباطبایی
سلام علیکم

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به‌جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

دل‌نوشته خداحافظی و تشکر شما ازمردم بزرگ‌وار اصفهان به‌دلیل پایان مسئولیت معاونت سیاسی استانداری را از طریق فضای مجازی دریافت کردیم.

از اولین روزهایی که به‌استناد شروع نامه مذکورتان، قرعه فال بنام شما خورد، نشست‌های مشترک‌مان با تاکید استاندار محترم، و با استقبال، استمرار و لطف‌تان شروع و تا آخرین گفت‌وگوهای‌مان در فضایی صمیمانه و بدون تکلف، الگویی ماندگار گردید.

چهره باز و گشاده شما در این مدت نشان خوبی از اخلاق و اعتقاد عمیق حضرتعالی به ضرورت توجه جایگاه دولت‌مردان در روابط با مردم بود. لحظات ماندگاری که از ذهن و ضمیر همه ما پاک نحواهد شد.

بدون اغراق در مدت کوتاه خدمت پایانی شما در دولت، با همه نامهربانی و دریافت پالس‌های منفی برای ما و محدودیت‌های احتمالی در حوزه مدیریتی که برای شما وجود داشت، وجدان‌های بیدار ناظر، حضرتعالی را فردی شريف، صادق و متعهد به قانون و آرمان‌های مردم یافتند.

شما در چهارچوب ضوابط، معذوريت و مشكلات خاص حوزه كاری و علی‌رغم محدودیت و موانع موجود، مديری بودید كه در واژه “انسانيت” متبلور و آن‌را قاعده خدمت‌گزاری خود کرده بودید و زمانی که به حکم قانون نیز مسئولیت از شما سلب گردید، با آرامش و سکینه از آن استقبال نمودید.

جان فدای قدم نادره مردانی باد
که نگشتند کم و بیش به هر بیش و کمی

امیدوار به سلامت، موفقیت و عاقبت به‌خیری برای شما هستیم.

مسئولین ستادهای دکتر روحانی و شوراهای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان‌های استان اصفهان

۲۳آبان‌ماه۱۳۹۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.