تمام افراد در ورودی قمصر تب‌سنجی می‌شوند

شهردار قمصر کاشان ضمن اشاره به تب‌سنجی تمامی افراد ورودی به این شهر گفت: شهروندان و گردشگران از سفرهای غیرضروری به این شهر خودداری کنند.

 

حسن پرآبی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان به تسنیم تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و به منظور عدم ابتلا شهروندان به این ویروس، از شهروندان، گردشگران و مسافران درخواست می‌شود تا از سفر به شهر قمصر کاشان خودداری کنند.

 

وی با بیان این‌که شهر قمصر هر دو روز یکبار با ماشین‌های آتش‌نشانی ضدعفونی می‌شود، افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه با همکاری عوامل انتظامی تمامی افرادی که به شهر قمصر وارد می‌شوند، از لحاظ میزان درجه بدن مورد بررسی قرار می‌گیرند و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

 

شهردار قمصر کاشان با بیان اینکه با شعار «هر شهروند قمصری یک مدافع سلامت» به مقابله با ویروس کرونا رفتیم، ابراز داشت: شهرداری قمصر این اعلام آمادگی را داشته تا منزل به منزل تست تب‌سنجی را انجام دهد و با این اقدام گام موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشیم و از ابتلا شهروندان به این ویروس جلوگیری شود.

 

وی با بیان این‌که رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت کاری شهروندان قرار بگیرد، گفت: شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری، و با رعایت بهداشت فردی از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.