تنظیف معابر کربلا توسط شهرداری کاشان

مشکات آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از تنظیف تعدادی از معابر کربلا در ایام اربعین برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان از تنظیف تعدادی از معابر کربلا در ایام اربعین برای چهارمین سال متوالی خبر داد و گفت: ۳۵نفر از پرسنل شهرداری کاشان برای این منظور به کربلا اعزام می شوند.
محمدرضا خالدی، با بیان اینکه برای انجام خدمات هرچه بهتر به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی ستادی در شهرداری کاشان تشکیل شده است، بیان کرد: شهرداری کاشان با اعزام نیروهای خدماتی و تجهیزات کامل برای تسهیل در رفت و آمد زائران و همچنین تنظیف معابر کربلا با شهرداری این شهر همکاری می‌کند.
وی با بیان اینکه امکانات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی ارسال شده است، افزود: جلسه هماهنگی برای مشخص کردن محدوده خدماتی شهرداری کاشان امسال در کربلا تشکیل می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری کاشان با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی شهرداری ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند، عنوان کرد: این نیروها به صورت ۲۴ساعته و در سه شیفت و تا یک روز بعد از اربعین در کربلا مشغول انجام وظیفه و خدمت به زائران امام حسین(ع) هستند.
وی با اشاره به تاثیر انجام کارهای فرهنگی در ایام اربعین یادآور شد: شهرداری کاشان امیدوار است با اعزام نیرو و انجام کارهای خدماتی سهم کوچکی در برگزاری باشکوه بزرگ‌ترین اجتماع شیعیان در کربلای معلی داشته باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.