تهمت به مهدکودک مشکات برای تخریب دولت روحانی

 

دو زن که در روز پایانی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در جمع زنان سفیدشهر حاضر شده بودند، مدعی شدند مهدکودک مشکات به کودکان مسائل جنسی آموزش می‌دهد.

 

یک شهروند سفیدشهری که در این جلسه حضور داشته به خبرنگار مشکات آنلاین گفت این خانم‌ها به دعوت «خانم نصیری» به سفیدشهر آمده بودند.

 

گفته می‌شود حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسنی» یکی از روحانیون سفید شهر برای توضیح دستآوردهای دولت یازدهم در جلسه قرآنی زنان سفیدشهری حاضر می‌شود و درحالی که به توضیح دستآوردهای دولت روحانی در حوزه درمان مشغول بوده است دو خانم حاضر در جلسه از او می‌خواهند درباره 2030 توضیح دهد.

 

حسنی در پی پرسش‌های مکرر این دو زن، توضیح درباره عملکرد دولت روحانی در حوزه سلامت را رها کرده و با استناد به مطالب منتشر شده در سایت سازمان یونسکو به تشریح این سند می‌پردازد.

 

زنان حاضر در جلسه مدعی می‌شوند که این سند درباره آموزش مسائل جنسی به کودکان است. این سخن با واکنش منفی روحانی جوان سفیدشهری روبرو می‌شود اما زنان ادعاکننده برای اثبات گفته‌های خود می‌گویند این برنامه در مهدکودک مشکات در حال اجراست.

 

«محمد ایرج درج‌سنگ» همسر مدیر مهدکودک حضرت رقیه مشکات در واکنش به این ادعا گفت: اصلا چنین مطلبی صحت ندارد و ما حق پیگیری قضایی درخصوص این تهمت را برای خود محفوظ می‌دانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.