توزیع گوشت گوساله و مرغ منجمد در کاشان

اداره صنعت معدن و تجارت کاشان، با هماهنگی به دستگاه‌های دیگر، به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گوشت، ۸۰ تن گوشت گوساله و مرغ منجمد در کاشان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رئیس اداره صنعت و معدن تجارت شهرستان کاشان با بیان این‌که برنج و گوشت با محوریت تعاونی‌ها و فروش‌گاه‌‌های زنجیره‌ای و با اولویت حاشیه شهر، بین مردم توزیع می‌شود گفت: علاوه بر توزیع گوشت منجمد، 178 تن برنج تایلندی نیز توزیع شد.

مجید برازنده گفت:برنج تایلندی به قیمت‌های هر کیلوگرم 43 هزار و 54 هزار و 500 ریال، گوشت گوساله منجمد 280 هزار و 500 ریال و مرغ منجد 89 هزار ریال توزیع می‌شود.

برازنده همچنین از توزیع گوشت گرم به قیمت هر کیلوگرم 340 هزار ریال در سطح شهرستان خبر داد و افزود: موضوع واردات گوشت و دام زنده از کشور‌های دارای مزیت، دنبال می‌شود.

وی با بیان این‌که برخی از ارگان‌ها و دستگاه‌ها برای واردات گوشت اعلام آمادگی کرده‌اند افزود: از ورود بخش خصوصی به این حوزه حمایت می‌کنیم.

از ابتدای تحریم‌های خصمانه آمریکاه بر علیه ایران و به ‌دنبال سوء استفاده عده‌ای فرصت‌طلب از شرایط نامتعادل بازار، برخی اقلام مصرفی پرمصرف و ضروری مردم را احتکار می‌کنند و به دنبال آن قیمت این اجناس در بازار گران می‌شود.

وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن تجارت، و جهاد کشاورزی، با کنترل و نظارت و توزیع هرازگاهی برخی اقلام مصرفی مردم با قیمت‌های مصوب و پایین و تلاش برای رسیدن کالا به اقشار کم‌درآمد تلاش می‌کنند، نقش دشمنان داخلی و خارجی در این موارد را نقش بر آب و کمک کنند مردم و خصوصا اقشار آسیب‌پذیر در معرض آسیب نباشند.

سیاست‌های دولت در این زمینه نه تنها از نظر رساندن مستقیم کالاهای مورد نیاز به دست مردم، موثر بوده‌است، از طرف دیگر نقش روانی مثبتی در جامعه داشته و  بر نقشه افرادی که تلاش داشته‌اند از وضعیت جدید سوء‌استفاده کنند نیز تاثیر داشته است.

در کاشان این چندمین باز است که کالاهای اساسی با قمیت مصوب و با نظارت در بین مردم توزیع می‌شود.

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام فردا گوشت کجا توضیح می شود ممنون وسپاس

  2. ناشناس می گوید

    سلام چه روزی باز گوشت منجمد توزیع میشه ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.