تکذیب خبر تعطیلی کامل ادارات آران و بیدگل

دادستان آران و بیدگل خبر تعطیلی کامل ادارات شهرستان آران و بیدگل را تکذیب کرد و با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: تعطیلی و محدودیت فعالیت اصناف و صنایع در شهرک‌های صنعتی پا برجاست.

 

سید محمد جوادی افزود: به منظور جلوگیری از روند افزایش و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به همراهی و تعامل و همکاری صاحبان صنایع، تعطیلی این واحدها تا ۱۵ فروردین خواهد بود که البته در شرایطی با رعایت شاخص‌های اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان صنایع می‌توانند به طور محدود فعالیت نمایند.

 

در خصوص تعطیلی ادارات و دستگاههای اجرایی همانطور که مردم فهیم آران و بیدگل مستحضر هستند و ریاست محترم جمهور نیز تاکید نموده‌اند؛ ستاد یا ارگان و دستگاهی در شهرستان یا حتی استان نمی‌تواند اقدام به تعطیلی ادارات و ارگان‌های دولتی نمایند، کما این‌که نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با توجه به این موضوع و این‌که این امر منوط به تصویب مرکز و هیات دولت می‌باشد اقدام به مکاتبه با رئیس‌جمهور محترم نمودند که به تصویب هیات دولت نرسید.

 

دادستان آران وبیدگل در ادامه بیان داشت: بر اين اساس و با توجه به مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورخ 1399/1/4، مدیران اجرایی مکلفند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی با اعمال شیفت کاری و مرخصی به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا کارکنان در محل کار خود تا پایان هفته به حداقل و در حد ضرورت برسانند.

 

کارکنانی که مبتلا به بیماری زمینه‌ای و خاص هستند، با اطلاع رؤسای ادارات الزاماً باید در خانه بمانند.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مردم شریف و فهیم آران و بیدگل از مردم خواست تا با در (در خانه ماندن) به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند. به جز در مواقع ضروری از خانه نشوند و کارهای غیرضروری خود را به بعد از ریشه‌کن‌شدن‌ این ویروس بیاندازند و در امور بانکی از خدمات غیرحضوری و اپلی‌کیشن‌ها استفاده نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.