تکلیف خانه معلم کاشان باید بعد از ۲۰ سال مشخص شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: کاشان با ۵۵ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار معلم یکی از پویا‌ترین شهرها در حوزه آموزش است و نیاز به خانه معلم دارد.

به گزارش تسنیم، سید‌جواد ساداتی‌نژاد سه‌شنبه ۳۰ مرداد در بازدید از پروژه‌های عمرانی آموزشی کاشان اظهارداشت:بشریت مدیون 6 نقطه طلایی است که یکی از این نقاط منطقه تاریخی سیلک کاشان است.

ساداتی‌نژاد تاکیدکرد: بزرگان و اثرگذاران در همه عرصه‌ها و نخستین‌ها در حوزه ریاضی، صنعت، رنگ و پارچه از این منطقه پدیدار شده‌اند است و سیلک دنیای بزرگی در محوطه و متراژ کم است و طبیعی است که این شهر نقش بزرگی در  فرهنگ جهان دارد.

عضو کمیسیون آموزش بیان داشت: 77 درصد از مدارس کاشان خیرساز است. مشارکت‌های مردمی در این شهر فوق‌العاده و نشان از قدرت و غنای مردم این منطقه است. لذا اگر تفویض اختیار به آموزش و پرورش این شهر داده شود، ریالی نیاز به اعتبار دولت نخواهد داشت.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: کاشان ظرفیت بالا در حوزه آموزش و پرورش دارد و گستردگی در این حوزه ایجاب می‌کند نگاه ویژه‌ای به این شهر شود و این برازنده معلمان کشور نیست که در کاشان خانه معلم نداشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.