جاده‌های کاشان 3 میلیارد تومان آسیب دیده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان از واردن‌شدن 30 میلیارد ریال خسارت به محورهای ارتباطی این شهرستان در نتیجه بارش‌های رگباری اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

حامد فلاحی۵ خردادماه به ایرنا گفت: جاری‌شدن سیل افزون بر آسیب‌رساندن به چند دهنه پل در جاده کاشان به اردستان و نطنز، بخش‌هایی از شانه‌های خاکی این مسیرها را نیز تخریب کرده است.

وی افزود: جاری شدن سیل همچنین موجب تخریب پل و شانه‌های خاکی در محورهای قمصر، قهرود و بزرک هم شده که هم‌اکنون راهداران در حال مرمت و ایمن‌سازی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به بازگشایی پل زیرگذر جاده کاشان- بادرود در هفته گذشته بیان کرد: بخش‌هایی از این مسیر به علت ورود حجم زیاد سیلاب به زیر این پل بسته شده بود.

فلاحی اضافه‌کرد: 20 نفر نیروی انسانی با هشت دستگاه گریدر، لودر و کامیون کار اصلاح، تعمیر و ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان کاشان را بر عهده داشتند که به‌علت جاری‌شدن سیل تخریب شدند.

به گفته فلاحی، 2 هزار و 400 کیلومتر راه همسنگ در شهرستان کاشان وجود دارد که یک هزار و 400 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی درجه یک، 600 کیلومتر راه روستایی و فرعی و 400 کیلومتر نیز آزادراه است.

بارش‌های رگباری بهاری باران و تگرگ در نقاط شمالی استان اصفهان امسال دستکم 2 بار منجر به جاری‌شدن سیلاب و آب‌گرفتگی برخی معابر، واحدهای مسکونی و تخریب برخی زیرساخت‌ها از جمله در شهرستان کاشان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.