حادثه مرگ‌بار برای کودک هشت ساله در مزون لباس عروس

یک کودک 8 ساله کاشانی هنگام استفاده از بالابر فروشگاه و مزون لباس عروس در یک حادثه دلخراش جان خود را از دست داد.

 

ساعت 17:10 دقیقه 12 تیرماه کاشان که هرکسی تلاش می کند خود را به سایه‌بانی برساند یک خانم جوان در وسط خیابان آیت الله کاشانی دست به شیون گرفت و دائم با دست به مزون لباس عروس اشاره می کرد.

 

ایجاد مزاحمت، اولین تصوری بود که نوعا برای افراد در زمان دیدن چنین تصاویری پیش می آید. اما فریادهای «بچه ام، بچه ام» این ذهنیت را باطل کرد.

تعدادی از شهروندان ایستادند و بلافاصله خود را به داخل مغازه رساندند.

علی یکی از شاهدان عینی می گوید وقتی وارد مغازه شدیم سر یک دختر بچه بین بالابر گیر کرده بود.من خودم به آتش نشانی زنگ زدم. یکی هم با اورژانس تماس گرفت. بعد از چند دقیقه اورژانس و آتش نشانی خودشان را رساندند. در همین مدت هم مردم سنگ فرز آوردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی می‌گوید تلاش‌ها برای راه پیدا کردن به طبقه پایین فروشگاه نیز بی ثمر ماند.

روح الله فدایی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان می‌گوید: نیروهای امدادی به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند ،کودک به دلیل نامعلومی حین استفاده از بالابر  بین بالابر و دیوار طبقه زیر زمین و همکف این مغازه گرفتار شده است.

علی می گوید نیروهای آتش نشانی وقتی رسیدند لبها و چهره کودک سیاه شده بود و از بینی او خون جاری شده بود.

فدایی می گوید نجاتگران آتش نشانی بلافاصله پس از قطع اصلی جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه و ست‌های نجات هیدرولیکی، عملیات رهاسازی جسم بی جان این فرد را از لابلای بالابر و دیوار انجام داده و سپس پیکر این فرد را که فوت وی توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شده بود را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

 

یکی از اعضای اورژانس کاشان می گوید کودک با انجام اقدامات اورژانسی احیاء شد ولی متاسفانه در اتاق عمل جان داد.

 

تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.